wtorek, maja 24, 2022

Zdrowo i kolorowo tylko z Cymes.pl / Pierwszy w Polsce producent soków utrwalanych metodą HPP

                 Zdrowo i kolorowo tylko z Cymes.pl



Hej Moje Słoneczka Kochane :)

Jak wiecie od kilku dni mam okazje testować pyszne soki od firmy CYMES.PL Paczka doszła do mnie dość szybko , była dobrze zapakowana . Soki przyszły całe . A to wielki plus dla firmy ! Bo można śmiało zamawiać ze strony CYMES.PL . Tym bardziej gdzie firma oferuje nie tylko soki ale też np musztardy , wody czy napoje . Więc każdy znajdzie coś dla siebie :) Tu można wejść na stronę firmy i zobaczyć co oferuje :

* CYMES.PL

* FACEBOOK

* INSTAGRAM 


Dostałam do testów 14 soków :) Smaków w sumie mam 7 bo po dwie butelki różnych smaków . Także rozdzieliłam soki na testy i na wyjazdy jakie nam się szykują w Czerwcu :) 

Smaki się powtarzały więc mogę Wam dziś opisać smak każdego ;)

Smaki Wam zaraz napiszę i kilka słów co myślę o danym smaku . A na końcu zrobię małe podsumowanie takie ogólne .

* 2 x pomarańcza ( plastikowa butelka ) 

Bardzo fajny smak , smakuje jak naturalny sok zaraz po wyciśnięciu owoców . Skład czysty . Fajny do drinków . Smakuje szczególnie dobrze schłodzony ;) 
























* 2 x czerwony grejpfrut  ( plastikowa butelka )  

Fajny lekko gorzki ale jednocześnie słodki smak. U mnie szczególnie sprawdził się w bardzo ciepłe dni , bo fajnie gasi pragnienie .

* 2 x jabłko  ( plastikowa butelka ) 

Jabłko. Klasyka w śród soków. Fajny, wyczuwalny smak jabłka , nie za słodki. 

* 2 x mandarynka ( plastikowa butelka ) 

Mój faworyt ! Pyszny ten smak mandarynki ! Lekko kwaśny , trochu słodki. Taki mieszany . Wypiłam go duszkiem ! I powiem Wam że jestem w nim zakochana ! 

* 2 x jabłko - szklana butelka 

Jak wyżej pisałam klasyka wśród soków naturalnych . Dobry smak, czysty skład .

* 2 x marchew banan jabłko - szklana butelka

Fajny na kolację , albo jak mamy ochotę na coś słodkiego bo słodycz banana jest wyczuwalna. Idealny dla każdego. Myślę że dzieciom posmakuje .

* 2 x ananas kiwi szpinak - szklana butelka 

A to było moje śniadanie ostatnio w niedziele jak jechaliśmy z mężem na wyjazd , skład bomba , pełen witamin W smaku dla mnie osobiście przewaga kiwi . Szpinaku nie czuć , więc będzie dobry dla osób które nie lubią szpinaku a chcą dostarczyć sobie pysznych , zdrowych witamin. 


























Soki są naturalne , mają czysty prosty skład. A to się ceni w dzisiejszych czasach , gdzie większość produktów to albo woda z sokiem albo sam cukier. Na szczęście firma CYMES.PL dba o nasze zdrowie . Warto dodać że soku są utrwalane metodą HPP.

Co to za metoda ? Już Wam wyjaśniam .

Technologia HPP, ciśnieniowanie, paskalizacja (ang. high pressure processing) – nowoczesna metoda utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia, dzięki czemu dochodzi do redukcji liczby drobnoustrojów. Rozwiązanie na skalę przemysłową stosowane jest w wielu krajach, także w Polsce.

MOJE PODSUMOWANIE : 

Soki wszystkie zrobiły na mnie 100 % pozytywu ! Mają czysty , prosty skład , nie zawierają cukrów. Do tego są robione metodą HPP. Każdy sok ma inny smak. Firma CYMES.PL w swojej ofercie ma różne smaki . Wiec śmiało można wejść , zamówić i spróbować. Tym bardziej gdzie firma dba o przesyłkę , dobrze ją zabezpiecza.

Polecam każdemu te soki ! 

A Wy lubicie naturalne soki ?

Dziękuje CYMES.PL za zaufanie .

---

#REKLAMA 


1 komentarz: