niedziela, lutego 19, 2023

Biomed - naturalne produkty do higieny jamy ustnej - SPLAT / REKLAMA / RECENZJA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

 

             



Witajcie Kochani Moi ;) 

Dziś przychodzę do Was z uśmiechem na twarzy bo ma dla Was recenzję aż 6 past od firmy 

Biomed - naturalne produkty do higieny jamy ustnej - SPLAT


Firma podarowała dla każdej zestaw aż 6 past ale że wysłali o 2 zestawy więcej to wyszło po 8 sztuk dla każdej i 2 poszły na licytacje ;) 
żeby było sprawiedliwie :) A każdy grosz dla schroniska się przyda ;-) 
Jak doszła do mnie paczka byłam w wielkim szoku że aż tyle dobrego do mnie przyszło dla mnie i dla dziewczyn ! Firma BIOMED jest mi bardzo dobrze znana od lat używam ich produkty , więc mogłam spokojnie dziś przyjść do Was z recenzją :) Bardzo lubie te pasty bo są naturalne , mają świetny skład , smak i zapach , do tego są bardzo wydajne i działają ! 

Każda z nas dostała :

1 ) BIOMED Superwhite pasta

2 ) BIOMED Charcoal pasta

3 ) BIOMED Citrus Fresh pasta

4 )  BIOMED Sensitive pasta

5 ) BIOMED Calcimax pasta

6 ) Biomed Gum Health pasta 




Plus każda dostała 2 pasty gdzie smak się powtarzał z tym co już było . Więc wyszło aż po 8 past dla każdej z nas :)
 Mogłam się dzięki temu podzielić z bratem :) 

Jak widać paczka konkretna ! Za co jeszcze raz dziękuje ! 
Dziś Wam napiszę kilka słów o każdej z tych past :) 
Tutaj możecie jeszcze poczytać moje poprzednie recenzje past 


1 ) BIOMED Superwhite pasta - Jest to pasta która dobrze oczyszcza zęby , lekko je wybiela , delikatnie , naturalnie . Pasta jest biała ma zapach i smak kokosu , bardzo ją lubie . Fajnie i lekko się pieni , dobrze wypłukuję . Pasta nie podrażnia mi dziąseł , nie powoduje krwawienia zębów itp. Skład pasty to aż 99 % naturalne składniki . Pasta jest też odpowiednia dla Vegan ! 

Kompleksowa naturalna pasta do zębów

  • Oczyszcza szkliwo z kamienia nazębnego. Ostrożnie poleruje szkliwo. Pomaga ukoić ból dziąseł
  • Odnawia szkliwo zębów i zmniejsza ich wrażliwość
  • Pomaga ukoić ból dziąseł


2 ) BIOMED Charcoal pasta - Jest to pasta którą używam od lat , dlatego że niestety mam problem z osiadaniem się kamienia od dziecka . Walczę z nim na różne sposoby i dzięki tej paście kamień jest ale jest zdecydowanie mniejszy i łatwo go usunąć u dentysty. Lubią tą pastę za to że jest naturalna , nie niszczy mi szkliwa , nie podrażnia a do tego naturalnie wybiela zęby i to aż o 1 ton w ciągu miesiąca. A to bardzo dużo , tym bardziej gdzie jest to naturalna pasta z naturalnymi składnikami. Więc nie szkodzimy sobie. Bardzo dobra pasta szczególnie dla osób które mają wrażliwe dziąsła  i z problemy związane z dziąsłem . 

Kompleksowa naturalna pasta do zębów

  • Usuwa kamień nazębny i delikatnie wybiela zęby o 1 odcień po 4 tygodniach stosowania
  • Wzmacnia i odnawia szkliwo zębów
  • Zapewnia świeży oddech. Promuje zdrowe dziąsła


3 ) BIOMED Citrus Fresh pasta - Pasta o cudownym zapach i smaku świeżych owoców , która świetnie odświeża oddech na długi czas . Pasta ma piękne opakowanie , takie słoneczne , słodkie . Do tego skład pasty jak zawsze naturalny .Pasta jest wydajna , dobrze myje , dobrze odświeża . Zauważyłam że pasta też dobrze radzi sobie z kamieniem nazębnym oraz chroni nasze dziąsła i łagodzi ból dziąseł . 

Kompleksowa naturalna pasta do zębów

  • Zapewnia świeży oddech. Promuje efekt odświeżający
  • Oczyszcza szkliwo z kamienia nazębnego. Pomaga wzmocnić i odnowić szkliwo zębów
  • Promuje zdrowe dziąsła, pomaga chronić przed próchnicą i łagodzi ból dziąseł


4 ) BIOMED Sensitive pasta - To pastę podarowałam mojemu bratu gdyż on biedny ma problemy z nadwrażliwością zębów . Pasta jest owocowa , wydajna , ładnie pachnie . Pasta dobrze oczyszcza zęby , nie powoduje podrażnień dziąseł . Brat mówił że zauważył już po miesiącu , że lekko mu się zęby wybieliły  i do tego zauważył że dziąsła ma zdrowsze jakby mocniejsze . 

Kompleksowa naturalna pasta do zębów

  • Chroni przed próchnicą i promuje zdrowe dziąsła
  • Wzmacnia i odnawia szkliwo zębów
  • Pomaga łagodzić wrażliwość dziąseł, delikatnie oczyszcza zęby



5 ) BIOMED Calcimax pasta  - kolejna świetna pasta z naturalnym składem , oczywiście pasta jak jej inne wersje jest bardzo wydajna , dobrze myje zęby , oczyszcza delikatnie ale dokładnie . Można zauważyć lekkie wybielenie zębów . Fajna jest dla osób które mają problemy z dziąsłami . Tą pastę też znam od pewnego czasu gdyż rok temu przeszłam zabieg podcinania wędzidełka dolnej wargi i musiałam mieć dobrą pastę żeby zregenerować dziąsła . I właśnie tą pastę mi doradziła Pani chirurg po zabiegu. Pasta dobrze zregenerowała moje dziąsła . 

Kompleksowa naturalna pasta do zębów

  • Pomaga łagodzić wrażliwość dziąseł, delikatnie czyści zęby
  • Wzmacnia i odnawia szkliwo zębów oraz zmniejsza ich wrażliwość
  • Pielęgnuje zdrowie dziąseł



6 ) Biomed Gum Health pasta - Pasta którą używam ! Cały czas od czasu zabiegu . Jak już pisałam miałam zabieg , bo miałam odsłonięte szyjki zębowe ! I ta pasta była / jest jedną z tych które używam na każdym kroku , gdyż pasta jest bardzo delikatna , nie podrażnia mi zębów czy dziąseł . Pasta jest wybielająca lekko , dobrze oczyszcza , odświeża oddech . Do tego naprawdę działa na dziąsło .

Pasta do zębów Splat Biomed Gum Health skutecznie zapobiega krwawieniu i cofaniu się dziąseł.

Właściwości:

  • zmniejsza krwawienie dziąseł
  • przynosi ulgę przy parodontozie
  • wzmacnia szkliwo zębów
  • dokładnie czyści zęby



Jak widać wszystkie pasty Biomed  są naturalne , odpowiednie dla VEGAN , nie uczulają , nie podrażniają . Wszystkie pasty lekko wybielają , zdrowo wybielają / naturalnie . Do tego są wydajne , kosztują nie dużo .Więc można spokojnie kupować i próbować . Firma Biomed  ma taki asortyment , że na pewno każda znajdzie coś dla siebie i dla swojej rodziny. Pamiętajcie że pasty które dziś Wam przybliżyłam są dla dzieci od 6 roku życia ! Dbajmy o zęby swoje i naszej rodziny ;) Uśmiech to nie tylko wizytówka nasza ale też najważniejsze to nasze zdrowie  !


Dziękuje Bardzo Firmie Biomed  za wsparcie i za mega super paczkę ! 

Was Kochani Zapraszam Na Stronę ! Każda znajdzie coś dla siebie ! 




------

PREZENT
SPOTKANIE BLOGEREK
RECENZJA
REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz