sobota, lutego 04, 2023

ADRIAN Rajstopy Sklep: Rajstopy damskie, modne / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA

 ADRIAN Rajstopy Sklep: Rajstopy damskie, modne.



Adrian Fabryka Rajstop

Jest nam niezmiernie miło wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom i cieszymy się, że możemy
udostępnić naszą ofertę w Internecie.
Jesteśmy jedną z największych firm produkujących rajstopy w Polsce.
Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym, pozwalającym sprostać najwyższym
wymaganiom jakościowym.


Witaaaaajcie Kochani ;)

Ale ten czas leci mamy już Luty ... Zaraz Walentynki , więc trzeba pomyśleć o jakimś ubiorze, dodatkach , rajstopach ... I jeśli szukacie tego ostatniego to koniecznie przeczytajcie post !  

Staram się codziennie przychodzić do Was z recenzją produktów które dostałyśmy na spotkaniu blogerek. I może dzięki temu będziecie mieć jakieś inspiracje na Walentynki ;-) 

Dziś będzie o firmie ADRIAN która jest mi bardzo dobrze znana . Znam ich produkty i cieszę się że mam okazje testować kolejne wzory cudownych rajstop :) 

Firma podarowała nam po 2 sztuki rajstop w różne wzory i kolory. Był nad stan 2 sztuk więc było losowanie , i tym o to sposobem mam 3 produkty rajstop . Opiszę je w jednym zdaniu razem bo dla mnie rajstopy różnią się tylko wyłącznie wzorem czy grubością i oczywiście rozmiarem .Znam i lubie te produkty dlatego licytowałam bo są to jedne z lepszych rajstop jakie znam od lat. To nie są rajstopy na raz , tylko służą na dłużej , tym bardziej gdzie po praniu nie niszczą się ( piorę w rękach ) Rajstopy są dobrze dopasowane u mnie to nr 3 . Dobrze się je nakłada , mają elastyczny materiał który dobrze się naciąga i nakłada na nogi . Na nogach rajstopy dobrze się prezentują ,nie podrażniają , nie powodują uczulenia i efektu swędzenia skóry ( niestety mam tak po innych rajstopach - noga ogolona - rajstopy = się katastrofa ) tu na szczęście ten materiał jest wygodny i nie uczulający . 

Tu możecie poczytać o wcześniejszych recenzjach moich na temat firmy ADRIAN 

EVI RAJSTOPY


EVI RAJSTOPY


EVI REJSTOPY 



Testowałam takie wzory :


PISSI Rajstopy Wzorowane

LOVER Rajstopy Damskie Wzorzyste 

MOOMENT Rajstopy Damskie Wzorzyste 





-------

Lubię rajstopy firmy ADRIAN też za to że prowadzą świetne kampanie na rzecz kobiet ! 
Jeśli chodzicie w rajstopach i przede wszystkim liczy się dla Was wygoda i dobry materiał to zachęcam do zapoznania się z asortymentem firmy ADRIAN
Moi kochani Was zapraszam na stronę producenta
A i warto dodać że firma ma też rajstopy dla mężczyzn ! 
A więc myślę że warto się za poznać z asortymentem. 
Zapraszam na moje IG gdzie będę wrzucać zdjęcia na których rajstopy firmy Adrian.




------

PREZENT
REKLAMA 
SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz