poniedziałek, lutego 20, 2023

Ciuciu Cukier Artist - REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA / PREZENT

 Ciuciu Cukier Artist



Ciuciu Cukier Artist ma przyjemność zaprosić Państwa do Najmniejszej na Świecie Fabryki Cukierków. Nasze łakocie produkujemy ręcznie na bazie technologii zaczerpniętej z XVII i XVIII – wiecznych małych manufaktur.

Fabryczka jest drugą w Polsce obok gdańskiej manufaktury. Jesteśmy prawdopodobnie Najmniejszą na świecie Fabryką Słodyczy, ponieważ działamy zaledwie na 50 metrach kwadratowych.

Zapraszamy Wszystkie Dzieci oraz Dorosłych na ulicę Grodzką 38 w Krakowie do Krainy Słodyczy na pokazy, podczas których można obejrzeć od początku do końca, jak tworzymy nasze cukierki i lizaki, poczuć aromat unoszący się podczas produkcji i na koniec spróbować ciepłego jeszcze cukierka.

Witajcie Cukiereczki Słodkie ;-) 

Jak już wiecie z mojego Instagrama , jedną z firm które wsparły nasze Spotkanie Blogerek była firma Ciuciu Cukier Artist która podarowała cudowne swoje wyroby cukiernicze . Było aż 7 zestawów, ale że było nas 5 z dwóch zestawów podzieliłam po równo słodycze dla każdej z dziewczyn . Do tego firma podarowała aż 2 duże zestawy słodkości na licytacje . Mi też się udało kilka smakołyków wylicytować , bo potrzebowałam na prezenty dla rodziny ( a też chciałam żeby jak najwięcej osób się dowiedziało o produktach firmy Ciuciu Cukier Artist i żeby miało okazje przetestować ) Kraków odwiedzam często bo mam do niego jakieś 80 km , i od kiedy poznałam produkty firmy Ciuciu Cukier Artist , Kraków już nie kojarzy mi się tylko z Wawelem , Rynkiem czy Stadionem Wisły Kraków / Cracovii teraz też kojarzy mi się z pysznymi słodkimi cukierkami Ciuciu Cukier Artist .




Warto wejść na stronę firmy https://ciuciukrakow.pl/ gdyż można tam zamówić smakołyki ,ale nie tylko. Są fajne opcje np można zrobić urodziny gdzie dzieci np mogą własnoręcznie zrobić lizaki , są upominki dla dzieci , jakaś opcja jedzenia . Fajna opcja , coś innego niż standardowe urodziny . Można zamówić np pamiątki dla gości weselnych czy też innych  . Ogólnie https://ciuciukrakow.pl/ oferuję pyszności , z fajnym składem , do tego można nie tylko jeść pyszne lizaki czy cukierki ale też zorganizować przyjecie. https://ciuciukrakow.pl/ znajduję się w Krakowie na ulicy Grodzka 38 . Więc łatwo znaleźć , gdyż w Krakowie ulica Grodzka jest dość znana :)


Jak już pisałam firma ma fajne smaczne lizaki , cukierki . Są to produkty ręcznie robione , skład krótki no i oczywiście efektywny wygląd ;) Wygląd produktów firmy https://ciuciukrakow.pl/ jest mega !

Dziękuje https://ciuciukrakow.pl/ za wsparcie ! 

A Was kochani zapraszam na stronę firmy i do odwiedzenia miejsca w Krakowie oraz w Zakopanym i zobaczyć na żywo to magicznie - słodkie miejsce ! Myślę że każdy tam znajdzie coś dla siebie ! 

 Na żywo to musi dopiero mega wyglądać ! 

STRONA CIUCIU CUKIER ARTIST 

Facebook Kraków CIUCIU CUKIER ARTIST 


-----


REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA / PREZENT 


1 komentarz: