poniedziałek, lutego 13, 2023

OZONFIX - SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / RECENZJA / REKLAMA

 OZONFIX 

Czym jest Ozonfix?

Ozonfix jest preparatem, którego składnikiem bazowym jest najwyższej jakości oliwa. Podczas procesu technologicznego została trwale nasycona ozonem poprzez związanie go w nadtlenki nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dzięki temu OZONFIX jest produktem trwałym.







Witajcie Kochani ;)

Dziś przychodzę do Was z ciekawymi produktami dla ludzi i nie tylko , bo mogą też z tego korzystać zwierzęta bo mowa dziś o cudownych ,naturalnych olejach do stosowania na skórze . Od firmy OZONFIX dostaliśmy produkty takie jak : 



* OZONEA OLIV - Jest to produkt dla każdego ! Idealny z naturalnych składników. U mnie najczęściej był stosowany po goleniu , szczególnie miejsc intymnych . Oliwa jest bardzo tłusta , wydajna, ale mała ilość wystarczy na całe ciało ( super nawilża ) . Oliwa o dziwo szybko się wchłania , nie zostawia tłustego filtru na ciele , nie brudzi ciuchów ( chodź zawsze odczekuje około 15 min zanim się ubiorę ) Muszę Wam też powiedzieć , że oliwka super się sprawdzi też podczas opalania  a dokładnie po opalaniu , więc na lato będzie idealna . U mnie też oliwka dobrze się sprawdziła na twarzy bo lekko wybieliła moje piegi po ubiegłym lecie . A uwierzcie mi było ciężko się ich pozbyć. Oliwka jest bardzo wydajna i starczy spokojnie na rok jak nie więcej . Jestem zadowolona . 



OZONFIX LEN - Produkt który świetnie się sprawdzi szczególne u osób z bardzo wrażliwą skórą np na odleżyny .Do tego jest produkt który nie uczula , nie powoduje wysypki oraz jest bardzo wydajny. Wystarczy kilka kropli , żeby dobrze nawilżyć skórę i zadbać odpowiednio o nią . Mój mąż tak naprawdę testował cały czas tą oliwkę bo niestety ale wiecznie ma problemy z zapaleniem cha , i  zaczął stosować oliwkę ,dosłownie 1 kropla na ucho . Poprawę zauważył po 3 tygodniu stosowania codziennie rano i wieczorem po 1 kropli . Uszy zaczęły się ładnie goić , skóra stała się nawilżona i przestały uszy chorować ! To jest cud bo czego my to wcześniej nie testowali żeby ochronić te uszy przed chorobami . W końcu mamy lek , dobry , wydajny i działający a co najważniejsze naturalny ! Mi ta oliwa len pomogła na paznokcie . Wcierałam codziennie wieczorem jedną krople w paznokcie , przez okres miesiąca a nawet więcej bo zaczęłam testy przed spotkaniem i powiem Wam , że moja płytka odżyła , została dobrze nawilżona i płytka zaczęła lśniąc . Jestem zadowolona z efektu .



Tak się prezentują te dwa produkty. Jak widać , są wydajne , naturalne i co najważniejsze działają . Mogą je używać osoby starsze , dzieci a nawet zwierzęta bo to naturalny lek . Opisywać te produkty by można godzinami , bo działają na wiele chorób , schorzeń czy też pomagają zlikwidować siniaki na skórze ( szybciej się goją ) Tak jak już pisałam dla mnie te produkty to takie leki naturalne , bo  myślę że spokojnie tak można nazwać ten produkt. Jestem zadowolona . Polecam Wam z całego serca. 


A Wy znacie kochani te produkty ?

Jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy ! 


DZIĘKUJEMY ZA WSAPRCIE ! 


SKLEP 

FACEBOOK


----


PREZENT 

SPOTKANIE BLOGEREK

RECENZJA 

REKLAMA 




























1 komentarz: