niedziela, lutego 26, 2023

Profil.Sklep.pl - Polski producent farb artystycznych / REKLAMA / RECENZJA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

 Profil.Sklep.pl - Polski producent farb artystycznych

WYPAS JASNY - Zestaw farb 24x50 do tkanin jasnych




Witajcie Kochani :) 

Dziś przychodzę do Was z firmą 

Profil.Sklep.pl - Polski producent farb artystycznych która podarowała dla każdej z nas piękny zestaw farb do ciuchów !

FARBY DO MALOWANIA TKANIN JASNYCH

                                      

Seria farb TEXTIL PAINT do tkanin jasnych to najlepszy wybór, jeśli chcesz pomalować białe lub bardzo jasne tkaniny naturalne. Farby te są transparentne, ale mają żywe, intensywne kolory. Można mieszać je ze sobą na palecie i tworzyć nowe ciekawe odcienie. Efekt, jaki dzięki nim uzyskasz, podobny jest do efektu, jaki dają farby akwarelowe. Jednocześnie konsystencja farb TEXTIL PAINT jest bardzo kremowa, co ułatwia rozprowadzanie i kontrolowanie produktu na materiale.

Farby do malowania tkanin jasnych świetnie nadają się do dekoracji jasnych koszulek, kurtek, katan, bluz, jeansów, toreb, czapek, trampek czy skarpetek, a także obrusów, zasłon, poszewek, abażurów, mebli tapicerowanych oraz wózków i zabawek. Można je wykorzystać do malowania na:

  • bawełnie,
  • lnie,
  • jeansie
  • ...i wielu innych materiałach.

 


Szczerze z taką formą malowania ciuchów spotkałam się po raz pierwszy. Widziałam artystki malujące na Tik Toku a teraz mam okazje sama się pobawić z artystę, chodź talentu nie mam . Będę z Wami szczera jeszcze nie używałam tych farb , czekam jak zrobi się ciepło i wtedy biorę moją katanę i biorę się za zmianę . Bo takie farby kojarzą mi się ze zmianą właśnie ubrania . Nosimy coś znudziło nam się , żeby wyrzucać nadajmy tym ciuchom nowego życia ! Bardzo mi się podoba taka opcja . Jeśli chodzi o paczkę to przyszła w całości , przyszła dobrze zabezpieczona . Także duży plus dla firmy .

Jak tylko zacznę zabawę z farbami to będę Was informować na Instagramie :) 
I pokaże Wam jak to się używa itp . Więc warto mnie obserwować :) 

W zestawie WYPAS do tkanin jasnych znajdziesz 24 kolory w słoiczkach 50 ml:

  • Biel 191
  • Jasny żółty 200
  • Ciemny żółty 201
  • Cielisty 198
  • Łososiowy 256
  • Pomarańczowy 203
  • Czerwony 250
  • Fuksja 253
  • Bordowy 254
  • Róż 255
  • Lawenda 301
  • Fiolet 300
  • Granat 350
  • Niebieski 352
  • Błękit jasny 348
  • Turkus 351
  • Szary 499
  • Zieleń ciemna 400
  • Zieleń jasna 401
  • Mięta 399
  • Oliwka 403
  • Sahara 454
  • Brąz 450
  • Czarny 500

 


Jeżeli chcecie nadać swoim ubraniom nowości ,odświeżyć i cieszyć się dalej nimi  to koniecznie musicie zajrzeć na stronę 

Profil.Sklep.pl - Polski producent farb artystycznych i wybrać coś dla siebie ! 


Dziękuje 

Profil.Sklep.pl - Polski producent farb artystycznych 


za świetny prezent w ramach spotkania blogerek ! 


A Wy bawicie się w malarza / artystę ? 
Co myślicie o takiej formie zabawy z ubraniami ?
Bo dla mnie jest to świetna opcja , tym bardziej gdzie te farby pasują do wielu materiałów :) Więc możemy wiele rzeczy uratować / odświeżyć .


---------

/ REKLAMA / RECENZJA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz