czwartek, kwietnia 30, 2020

collalloc - 100% bioaktywny morski kolagen - RECENZJA

collalloc - 100% bioaktywny morski kolagen - RECENZJA 







Hej Moje Myszki ;) 

Dziś przychodzę do Was po 1,5 miesięcznej kuracji z firmą collalloc - 100% bioaktywny morski kolagen.Jest to firma która pochodzi z Czech,ale na IG już ją widzę z pół roku.Jest dość aktywna,więc super że firmy zagraniczne wchodzą na nasz rynek.


Wiem że ten kolagen można zamówić w aptece więc super.
Bo każdemu z nas jest potrzebny kolagen.Jak już pisałam 16.Marca dostałam do testowania 3 opakowania kolagenu,oraz witaminę C w proszku.


Więc testowaliśmy razem z mężem.Więc opakowania starczyło nam na 1,5 miesiąca.
Kolagen znajduję się w saszetkach,jedna saszetka na dzień.Można rozpuścić w wodzie,soku czy też dodać do jedzenia typu kaszka manna czy też budyń.My piliśmy albo rozpuszczone z samą wodą albo z sokiem ( nie kolagen nie zmieniał smaku soku ) Woda z kolagenem smakowała jak woda,taka troszku zabarwiona proszkiem.
Trochu jak wapno bez smaku.Ale można wypić bez problemu.


Witaminę C w proszku piliśmy codziennie rano przed śniadaniem.
Kolagen już po miesiącu zmienił nasz organizm.Ja zauważyłam pierwsze co napięta skórę ( zmniejszył się cellulit ) Może nie tak jakbym tego chciała no ale ja nie uprawiam żadnych sportów więc i tak jestem miło zaskoczona. 
Chodzi o to że moja skóra stała się nawilżona,napięta i może ten efekt powoduje że widać mniej cellulit,ale jakby nie było jestem miło zaskoczona i mi się podoba :)


Zauważyłam też że wzmocniły się moje włosy,oraz że w " te dni " nie mam nieproszonych gości na twarzy.Co bardzo mnie cieszy,tym bardziej teraz robi się wiosna więc każdy chce ładnie wyglądać.Mój mąż dużo za młodu ćwiczył i jego kości i stawy są słabe.Czasem go na pogodę bolały stawy,ale odkąd pije kolagen jest różnica.Po pierwsze nic go nie boli,ma więcej siły,wysypia się.




Ogólnie czuje poprawę organizmu.Poleca,poleca też picie wody z dodatkiem witaminy C rano.Poprawia nerki,oczyszcza nasz organizm.
Cieszę się że mogłam testować kolagen wraz z witaminą C.
Zdrowie mamy tylko jedno więc warto zainwestować w siebie.



A Wy używacie kolagen ? Jeśli nie to warto wprowadzić go w swój jadłospis.


Dziękuję za współprace ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz