sobota, kwietnia 04, 2020

Literatura Inspiruje - Księgarnia online





 Witam Was Moi Kochani.

Na spotkaniu blogerek każda z nas dostała po książce " niespodziance ". Dlatego że to firma dla nas wybierała książki ;) 
Oprócz tego były też 3 tytuły książek na licytacje ;)
 Ale nie moje klimaty.

Ja od Wydawnictwa dostałam książkę 
Piotra Adamczyka - " POWIEM CI COŚ " ...


Szczerze nie moje klimaty,jak dla mnie ciężka książka.Ciężko mi się ją czytało.Czytał ją też mój mąż i też nie był zadowolony. Jest to literatura piękna.Książka ma 360 stron,kosztuje 39,90 zł.Książka jest w miękkiej oprawce. Szata graficzna książki jest ładna,zadbana,taka miła dla oka.
Jeśli chodzi o powieść to jest napisana inaczej niż wszystkie,nie jest to taka książka którą czyta się od początku do końca z zapartym tchem.Raczej ona ma jakby kilka stylów pisania,kilka treści jakby autor chciał nam przekazać ale niby w jednym sensie ( w jednej całości ) 
Jest dziwnie napisana,książka ma jakby 2 a może nawet 3 różne wątki jak miłość,niebezpieczeństwo a jednocześnie robi się z tego jeden wątek,dziwny wątek ale taki który ma początek i koniec...Tak mi się przynajmniej wydaje że to ma początek i koniec.Tą książkę trzeba zrozumieć.Bo ja mam wrażenie jak już pisałam wyżej że tu jest kilka wątków ( a może mogłabym nawet napisać że tu jest 2 może 3 różne książki z których powstała jedna...? Ta jedna którą czytałam ) Sama nie wiem. I tak myślę czy aby na pewno jednak ta książka miała swój koniec ? Podobno jest podobna do poprzedniej książki tego autora,więc może każda książka to jednak nie całość a jednak rozdział ? Gatunek książki dla mnie jest mieszany,bo niby miłosna,niby kryminalna,z wątkiem rodzinnym.Taki misz masz.
Jak wiecie nie potrafię opisywać książek.Raczej u nas książki w 90 % czyta mój mąż.Dla niego książka 300 stron to 3 dni i przeczytana.Ja muszę czuć " chemie " do książki / pisarza czy też przekazu.
W tym przypadku nie czułam tego.


Jeśli chodzi o autora też wcześniej o nim nie słyszałam.
Czy polecam ta książkę ? Szczerze ciężko mi powiedzieć gdyż każdy z nas ma inny gust literacki.Jeśli szukacie dziwnej książki,pomieszanego stylu pisania ( innego niż zawszę ) czegoś co ma kilka wątków ale jest to utrzymane w porządku to tak książkę polecam.Jeśli lubicie czytać coś od deski do deski napisanym " normalnym " językiem to nie polecam. 


Ale ciesze się że taka książka z taką formą pisania,wpadła w moje ręce.
Bo mam teraz wyrobione zdanie swoje zdanie.
Dodatkowo nauczyłam się też czegoś nowego - 
nowego stylu pisania / czytania ? 
A może wszystkie naraz ? Trzeba się rozwijać w każdej dziedzinie ;) 

OO takie to moje postrzeżenie na temat tej propozycji.

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek..
Was moi kochani zapraszam na stronę wydawnictwa może ktoś z Was znajdzie coś dla siebie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz