piątek, maja 01, 2020

AVA Lingerie - Podziękowania / Recenzja Bielizny

AVA Lingerie - Podziękowania / Recenzja Bielizny 







Hej Moje Myszki Kochane :)

Mamy już MAJ ...Jak ten czas szybko leci,za szybko.

Ja dalej przychodzę do Was z recenzjami produktów które dostałyśmy lub które wylicytowałam podczas spotkania blogerek w Tarnowie.
Tych postów to jeszcze przez 2 miesiące będzie :) Czasami jak zauważyliście za dnia są 2 - 3 wpisy bo firmy oczekują recenzji,a my nie jesteśmy w stanie przetestować wszystkiego na raz i napisać..Ehh 

Dziś chciałam serdecznie podziękować firmie AVA Lingerie   



Firma podarowała nam cudowne 3 pary majteczki na licytacje,jedno body,długopis oraz 
słodkie reklamowe krówki.

W moje łapki wpadła jedna para jasno różowych majteczek.
Wykonane z dobrego materiału,koronkowego materiału.


Mają śliczny lekko różowy kolor.Dobrze i ładnie się noszą.
Nie podrażniają,materiał " nie gryzie " nie uczula.


Po praniu ręcznym materiał jest dalej delikatny,nie pruje się,nie rozchodzi czy też nie rozciąga.
Jestem bardzo zadowolona z wykonania tych majteczek.


Dodatkowo majteczki mają piękną naszywkę która 
bardzo ładnie się prezentuję .



Jeśli Wam się podobają takie majteczki lub też inne to 
zapraszam na stronę




Jest w czym wybierać.Fajne ceny,fajna jakość i ciekawa bielizna.

Jeszcze raz dziękuje firmie za zaufanie !
Za wsparcie naszego spotkania.

DZIĘKUJEMY !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz