piątek, kwietnia 24, 2020

Long 4lashes - Hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem i drobinkami złota


Hydrożelowe płatki pod oczy

z kolagenem i drobinkami złota






Hydrożelowe płatki pod oczy
z kolagenem i drobinkami złota


Lift4Skin hydrożelowe płatki pod oczy to luksusowy zabieg pielęgnacyjny, którą możesz podarować sobie każdego dnia!
Hej Moje Myszki :) 
Jak już Wam nie raz pisałam kocham takie płatki pod oczy,maseczki itp.Jest to fajna propozycja na szybką poprawę wyglądu,mały kosztem a z dużym efektem :)


Płatki znajdują się w ładnym,małym opakowaniu.W środku jest 1 para.Więc płatki są na raz.Ja je użyłam przed spotkaniem blogerek,bo chciałam wyglądać na wypoczętą ( jednak organizacja spotkania,praca,dom - zostawia po sobie ślady ) Płatki są mega nawilżające,dobrze leżą na twarzy,nie uczulają,nie podrażniają.Po koło 30 min ściągnęłam je i od razu widać efekt.Skóra pod oczami jest wypoczęta,fajnie delikatnie nawilżona,napięta.Wygląda na wypoczęta.


Jestem zadowolona z tych płatków.A Wy używacie takich rzeczy pod oczy ? Jeśli tak to zapraszam na stronę firmy.Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.

OPIS
Dzięki zawartości kolagenu płatki intensywnie nawilżają skórę pod oczami oraz poprawiają jej jędrność. Cząsteczki naturalnego złota odżywiają ją, zmiękczają oraz odczuwalnie wygładzają. Okolica oka zostaje natychmiastowo rozświetlona, przyjemnie zrelaksowana i ukojona. Oznaki zmęczenia znikają z twarzy.
STOSOWANIE
Aplikacja: Nałóż płatki na oczyszczoną i osuszoną skórę pod oczami. Płatki powinny dokładnie przylegać do twarzy. Pozostaw płatki na skórze na 20-30 minut. Po upływie tego czasu usuń płatki, a pozostały żel wmasuj w skórę. W celu osiągnięcia trwałych efektów nawilżenia należy stosować płatki 1-2 razy w tygodniu.
SKŁADNIKI

Aqua, Glycerin, Carrageenan (Chondrus Crispus), Ceratonia 
Siliqua Gum, Collagen, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Gold, 
Mica, Allantoin, Lavandula Angustifolia Oil, Potassium 
Chloride, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, 
Potassium Sorbate, Sodium Sulfite, Citric Acid, 
Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Geraniol, 
Limonene


STRONA :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz