czwartek, kwietnia 23, 2020

LONG 4 LASHES NAILS - Wzmacniająca odżywka do paznokci

LONG 4 LASHES NAILS

Wzmacniająca odżywka do paznokci 






Hej Moje Myszki :) 

Dziś obchodzimy z mężem 4 rocznicę ślubu ;) 

Co robimy dowiecie się wchodzą na mojego Instagrama :)

Dziś będzie o odżywce która uratowała moje paznokcie.
Oj czego ja to już nie używałam na paznokcie,czego nie jadłam...
I szczerze powiem Wam że jak zobaczyłam odżywkę stwierdziłam że kolejny bubel...
Ale okazało się że tą odżywką się nie maluje paznokci tylko smaruje,codziennie...



Więc codziennie wieczorem smarowałam tą odżywką paznokcie robią im lekki masaż.Ogólnie odżywka znajduję w butelce,z pędzelkiem,ma kolor lekko żółtawy i jak dla mnie ma fajny zapach.Pierwsze skojarzenie zapachu to banan.Taki fajny świeży banan,tak mi pachnie .Ja pracuje na magazynie z ciuchami wiecznie łamią mi się paznokcie,do tego sprzątanie w domu,gotowanie,pieczenie itp.Więc moje paznokcie nie mają łatwego życia.A sztuczne paznokcie nie wchodzę w grę bo mi się nie podobają.Wole mieć swoje,ale żeby mieć swoje...to trzeba o nie dbać,ja dbam..ale zawszę coś.
Po prostu mam a w sumie miałam kruche paznokcie.



Ale dobra przejdźmy od odżywki .Po dwóch tygodniach zauważyłam,że moje paznokcie po 1 zaczęły szybciej rosnąć.I zaczęły być twardsze,po 3 tygodniach miałam problem żeby je skrócić ...Bo były mocne,szczerze byłam w mega szoku że po 3 tygodniach smarowania paznokci 1 x dziennie może być taki efekt.Była miło zaskoczona...


Teraz miła 2 miesiące odkąd testuję odżywkę i powiem Wam że jestem mega zadowolona .Paznokcie są odżywione,mocne,twarde,nie mam problemów ze skórkami.Fajne jest to że nie łamią mi się już tak paznokcie.A odzywką z hybrydą to już w ogóle strzał w 10 - tkę .Do tego odżywka jest naprawdę mega wydajna. Jednym nałożeniem pędzelka starcza na około 3 paznokci.Także odżywką i masaż paznokci działa.
Jestem miło zaskoczona,zadowolona i zostałam fanką tej odżywki.

A Wy czego używacie do paznokci ? Jak o nie dbacie ?

Dziękuje firmie za zaufanie !

Was zapraszam na stronę producenta :







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz