piątek, kwietnia 10, 2020

Sprzątamy z firmą HIGIENIX

Sprzątamy z firmą HIGIENIX 





Witajcie Moje Kochane ;-)

Dziś przychodzę do Was z kolejna recenzja tym razem będzie o środkach czyszczących. Od firmy Higienix dostałyśmy po 3 produkty do sprzątania oraz po małym dodatkowym upominku. 
W moje łapki wpadł polar oraz kubek termiczny.


Ale te dwa produkty opiszę Wam po wakacjach.
A dziś będzie o sprzątaniu i o produktach których używam od miesiąca. Jak pewnie widziałyśmy już na IG już wrzucałam zdjęcia więc dziś Wam napisze kilka słów.



Zacznę od produktu który testowałam jako pierwszy. Był to płyn do mycia szyb, luster, okien. I powiem Wam że płyn miała że tak powiem chrzest bojowy, bo poszłam nim myć szyby w aucie po zimie... 
A dobrze wiemy jaki mamy syf w powietrzu i jak wyglądają szyby,a w aucie to już szczególnie. Płyn znajduje się w butelce, posiada spryskiwacz, dzięki czemu łatwiej nam go używać. Piana jest bardzo aktywna, szybko zaczyna działać. Dobrze płyn zmywa brud, nie zostawia smug oraz nie ma efektu zamazanego szkła / szyby. Dodatkowo płyn nie jest drażniący, więc sprzątania to sama przyjemność,a jak są efekty to już podwójna przyjemność.
Jestem zadowolona z tego płyny.Do tego ładnie pachnie.Lekko cytrusowy zapach unosi się podczas mycia ,mi się podoba .
Cieszę się że płyn też nie podrażnia nosa oraz gardła.










Kolejny płyn jaki miałam okazję testować jest płynem który używałam w kuchni. Jest to płyn który w końcu do czyścił moja kuchenkę i mój czajnik. Oj czego ja to nie robiłam, nie używałam ale zawsze coś było nie tak. I w końcu w moje łapki wpadł płyn który sprostał moim oczekiwania, który poradził sobie z zabrudzeniami. Płyn ma aktywna pianę, która czyści. Wystarczy kilka " psik - psik" żeby cieszyć się czysta kuchnia czy też czystymi naczyniami tak garnki.






 Fajne jest to że po umyciu oraz wypolerowaniu danego przedmiotu mamy " lusterko" bo tak dobrze płyn myje. Oprócz tego płynem umyłam też meble wewnątrz i zewnątrz. Jestem mega zadowolona, i powiem Wam że miło zaskoczona. Bo nie myślałam że ten płyn sobie poradzi z takimi zabrudzeniami a jednak, poradził sobie. 
Dla mnie nr 1 w kuchni.



Teraz czas na mycie podłóg, ścian w łazience.. Z tym to też różnie bywa. Raz jest lepiej raz gorzej. Ale nigdy nie miałam takiego efektu wow. Dzięki płynowi od firmy Higienix takie wow było. W końcu domyłam prysznic, zlew. W mojej łazience oraz kuchni przy zlewie zrobiło się czysto, przejrzysto. Fajne jest to że płyn super się sprawdził podczas mycia takich rzeczy jak np bateria do zlewu czy też wcześniej wspomniany prysznic. Pozbyłam się osadu z kamienia, rdzy. A do tego zauważyłam że teraz jakby mniej tego osadu było. Jakby substancje które są w płynie " otaczały" dany przedmiot i walczyły z brudem.
Ja tak to widzę. Widzę że płyn też świetnie radę daje sobie z podłoga. Dobrze myje, lekko się pieni. Przyjemnie pachnie, nie podrażnią nosa.Jest koloru niebieskiego,więc też ładnie barwi wodę ;) 






Ogólnie wszystkie 3 produkty na mnie zrobiły pozytywne wrażenie. Jestem zadowolona ze mogłam przetestować takie produkty. Cieszę się że poznałam firmę Higienix. 
Wiem że ich produkty zostaną że mną na zawsze.



A Wy czym sprzątacie swoje mieszkania?
Zapraszam Was na stronę producenta
Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz