wtorek, kwietnia 14, 2020

YASUMI – pielęgnacja inspirowana Japonią




Hej Moje Myszki 

Dziś do Was przychodzę z recenzją kosmetyków inspirowanych Japonią

Od firmy dostałyśmy w cudownym pomarańczowym woreczku 4 sztuki 30 ml produktów oraz po 1 sztuce maseczki w płacie firmy .

W środku tego woreczka znajdowało się mydło do mycia,balsam do ciała,szampon i odżywka .Oraz próbka maseczki całonocnej.
Ta maseczka / krem na noc jet super.Nakładamy go na twarz i idziemy spać.Maseczka działa całą noc.Super pomysł.Twarz jest rano wypoczęta,gładka,nawilżona.Fajna maseczka.
Będę szukać takiej maseczki w większym pojemniku ;) 






Ja powiem Wam szczerze zakochałam się w tych produktach. 
Nie wiele mogę o nich napisać gdyż są to jednak takie małe mini próbki 
( idealne na wyjazd,wakacje,ferie )
 Są małe więc zmieszczą się wszędzie nawet w małej torebce.

Ogólnie Wam napiszę.

Mydło do mycia jest koloru białego,lekko płynne,mało się pieni.Zapach bardzo delikatny a nawet bym powiedziała że prawie nie wyczuwalny.
Mydło dobrze myje,twarz,ciało.Łatwo się spłukuje,lekko nawilża.
Jestem zadowolona.Powiem tak że mydło na całe ciało starczyło mi opakowanie na 6 razy. Więc źle nie jest.


Szampon i odżywka.Super duet.
Szampon ładnie się pieni,nie uczula,nie powoduje łupieżu.
Włosy są po nim miękkie,lśniące i takie lekko takie puszyste.
Maseczka ( odżywka ) super radzi sobie z włosami problematycznymi 
( ja takie mam ) i po odżywce mogłam bez problemu włosy rozczesać. Taki zestaw miałam na 5 użyć.Wiec super.



Balsam do ciała jest bardzo delikatny,dobrze się wchłania  i szybko wysycha ( tzn nie brudzi ciuchów) więc można szybko po myciu i smarowaniu ubrać się.Delikatnie pachnie,jest koloru białego.


Ogólnie jestem mega zadowolona  z tego zestawu.Dlatego na wakacje będę chciała sobie zamówić taki zestaw.Mały,podręczny,wydajny,nie uczula.W sam raz na wyjazd.Polecam w 100 % 

Maseczka w płatach jest bosssssska. Maseczka jest koloru białego.Dość duża więc ja leżąc miałam ja na twarzy ( zamknięte oczy,usta ) i tak sobie leżałam 30 min.Powiem tak że podczas leżenia nie miałam żadnych objawów / nie piekło oraz nie uczulało.Po 30 minutach ściągałam maseczkę ,prawie była sucha .




Nadmiar płynu z opakowania wklepałam w skórę twarzy oraz szyi i gotowe.Moja twarz po niej była mocno nawilżona,mięciutka w dotyku,gładka,napięta.
Taki fajny efekt był.



Dziękuje z całego serca firmie za zaufanie.Za cudowne produkty oraz za wsparcie naszego spotkania.

Was moi kochani zapraszam na stronę.










1 komentarz: