poniedziałek, kwietnia 27, 2020

Profesjonalne kosmetyki do włosów - sklep fryzjerski Fryzart.pl

Profesjonalne kosmetyki do włosów - sklep fryzjerski Fryzart.pl






Hej Moje Myszki :) 

Dziś przychodzę do Was z odżywką którą dostaliśmy od firmy 


Profesjonalne kosmetyki do włosów - sklep fryzjerski 





W ramach wsparcia spotkania blogerek. 
Dostaliśmy odżywkę do włosów farbowanych.
Odżywka znajduję się w opakowaniu " stojącym " 
zamykane na < klik,klik > 
Jest to odżywka do włosów farbowanych.Więc idealnie dla mnie.
Ogólnie moje włosy są wredne,ciężko je ułożyć,uczesać czy też rozczesać.Cieszę się że odżywka wpadła w moje ręce,bo już po kilku użyciach widać dużą różnice.Odżywka fajnie działa,moje włosy po niej są miękkie,delikatne,takie są " sypkie ".Cieszę się że w końcu mogę po myciu głowy,normalnie rozczesać włosy.Bez szarpania,ciągnięcia.Do tego kolor włosów trzyma się dłużej.Nie spłukuje się tak szybko.Wręcz przeciwnie mam wrażanie że odżywka odświeża kolor.Włosy są po niej bardzo mocne,ładnie pachną.Jestem mega zadowolona z tej odżywki.Plus też taki że jest wydajna,nie obciąża włosów,nie powoduje łupieżu.Fajne jest to że chroni włosy przed UV czy też prostownicą.
Jedyny jej minus jak dla mnie cena.Bo koszt to koło 40 - 50 zł.



Dzięki połączeniu nauki oraz naturalnych składników zapewnia włosom bogatą dietę która wpływa na ich zdrowy wygląd. Natychmiast odżywia włosy. Chroni i zachowuje kolor na dłużej. Chroni przed promieniowaniem UV i działaniem wysokiej temperatury. Ułatwia rozczesywanie i pielęgnuje włókna włosowe.
Tu możecie zakupić odżywkę --- > ODŻYWKA 



Dziękuje firmie za zaufanie i za przekazanie super produktu na spotkanie blogerek. 
Dostałam też od firmy jedno razowy szampon i odżywkę ale to wykorzystam w lecie na wakacjach :)

Dziękujemy ! :)  

Zapraszam na stronę firmy :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz