wtorek, kwietnia 21, 2020

LONG4LASHES Żelowy modelator do brwi z biotyną 8 ml

LONG 4LASHES 


Żelowy modelator do brwi z biotyną 8 ml





Hej Moje Myszki Kochane :) 



Dziś przychodzę do Was z kolejna recenzją :) 





Tym razem będzie na temat fajnego żelowego modelatora do brwi.Powiem Wam że z takim produktem spotkałam się po raz pierwszy i jestem mile zaskoczona.Ogólnie ja nie robię nic ze swoimi brwiami bo jak byłam mała to podeszłam mojemu ojczymowi niechcąca u babci na wsi pod sekator i brew do szycia.Od tamtej pory nie zrobiłam nic z brwiami,nie wyrywam,nie gole,nie depiluje,nie nadaje im kształtu.
Mam takie jakie mam i tego nie zmienię. Mi one nie przeszkadzają,a jak komuś się nie podoba to niech się na mnie nie patrzy.
I na początku byłam hmm źle nastawiona na ten produkt,ale stwierdziłam że jak już go mam to go wypróbuje,raz się żyje.
I powiem Wam że miło się zaskoczyłam.






Żel jest bardzo delikatny,jest bezbarwny oraz bez zapachowy.Fajna,delikatna szczoteczka,miło i łatwo się nakłada żel na brwi.Brwi stają się takie pełne,lśniące,zadbane.Widać efekt taki wow.
A jednocześnie jest to naturalny efekt bo kolor brwi mamy swój naturalny.Cieszę się bardzo że żel nie uczula,nie podrażnia skóry oraz że nie łzawią oczy .Do tego dobrze się trzyma na brwiach.
Żel łatwo się zmywa.





Jestem szczerze zadowolona i miło zaskoczona.Jest to coś dla mnie naprawdę nowego i fajnego.Wiem teraz że ten żel zostanie ze mną na zawsze :) Co prawda rzadko się maluje,etap malowania i tapety mam dawno za sobą,ale jak już się wymaluje to lubie wyglądać wow.I z tym żelem moje oczy / brwi są naprawdę fajne.Nawet dzięki żelowi mogę fajne zakryć bliznę.Tak jest to żel który pokochałam.




Dodatkowe Informacje :

Transparentny żelowy modelator do brwi z biotyna to idealny kosmetyka do stylizacji brwi. Dzięki specjalnej szczoteczce brwi uzyskują idealny kształt a innowacyjna formuła o żelowej konsystencji doskonale je laminuje. Zawarta w recepturze biotyna w połączeniu z prowitamina B5 pielęgnuje brwi od samej nasady. Przyspiesza ich wzrost, odzywa i nadaje im połysk. Formuła została wzbogacona o ekstrakt z bambusa, który regeneruje i wzmacnia włoski sprzyjając ich zagęszczeniu. Long4lashes modelator brwi to preparat stworzony dla uzyskania 12 godzinnego
 efektu wymodelowanych brwi o idealnym kształcie.
 
Efekt: optycznie wymodelowane i podkreślone brwi o perfekcyjnym kształcie i subtelnym połysku.



Powiedzcie mi Wy używacie takich żeli do brwi  ? 
Jeśli nie a chciałybyście mieć efekt naturalnych 
brwi to zachęcam do zakupu .

Dziękuje firmie za zaufanie.

Was moi kochani zapraszam na stronę producenta :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz