niedziela, kwietnia 12, 2020

Nivea Clay Fresh - moc glinki w żelach pod prysznic


Nivea Clay Fresh - moc glinki w żelach pod prysznic


Hej Moje Myszki :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym żelem pod prysznic tym razem od firmy NIVEA ( Produkt od Kasi ).
Jakiś czas temu  miałam okazje testować ten żel tylko z glinką różową,byłam zadowolona  z tego żelu  i teraz też jestem zadowolona.



Żel znajduję się w ładnej butelce,o kolorze niebieskim z ładnym graficznym logo .
Na opakowaniu jest rysunek zielonej glinki.
Jeśli chodzi o sam żel,jest dość rzadki,ma taką konsystencję płynnej zielonej glinki.Ten żel dobrze się rozprowadzą po skórze,oraz dobrze spłukuję.Fajne jest to że żel fajnie radzi sobie z krostkami na ciele,bo je likwiduję.Skóra po tym żelu jest miękka,dobrze wyczyszczona,lekko nawilżona.


Bardzo lubie takie żele,bo dla mnie są jakby dwa w jednym. 
A dlaczego dwa w jednym a no bo myją dobrze i dobrze " leczą " naszą skórę.W końcu zielona glinka dobrze oczyszcza skórę.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu.Dla mnie żel daje uczucie orzeźwienia i odprężenia.Fajny też jest zapach ..Troszku taki ostry imbir ale fajnie pobudza ,podoba mi się ten zapach .Bazyli tam nie czuje..Jednak imbir przeważa.
Ale sami powiecie że to fajne i ciekawe połączenie zapachów .
Muszę jeszcze niebieską glinkę przetestować :) Bo widać że warto ;)  

Seria CLAY FRESH to trzy wersje zapachowe. 
Wiem, że każda z Was znajdzie wśród nich swojego ulubieńca. 

* imbir & bazylia - zielona wersja 
* agawa & lawenda - niebieska wersja 
* hibiskus & biała szałwia - różowa wersja 

Dziękuje Firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz