czwartek, sierpnia 27, 2020

Maseczka z Zielona Glinka


Maseczka do Twarzy z Zielona Glinka



Hej Moje Myszki 💙💙

Dziś chce Wam opisać kolejna maseczkę. Wiem że moje posty w tym miesiącu są małe i zadko się pojawiają no ale sierpień naprawdę zakręcony miesiąc. 

Maseczkę z zielona glinką zakupiłam w biedronce za 1, 69 zł. Za to cenę dostajemy 2 saszetki. Ale uwaga mi maseczka w sumie starczyła na 4 razy, gdyż jest bardzo wydajna. Maseczkę nakładalam na oczyszczona skórę twarzy, szyi i dekoldu. Trzymałam około 15 min, po czym zmywałam letnia woda. Maseczka super radzi sobie z wągrami dobrze je wyciąga, nawilża lekko skórę widać efekt już po 1 razie. Ja w sumie opakowanie miałam na 2 razy a że były 2 saszetki to w zasadzie na 4. Byłam zadowolona z tego że maseczka jest bardzo wydajna, więc mogą ją dłużej używać. Cieszyłam się bo było widać efekt. Jestem zadowolona z tej maseczki. 

Znacie? Ktoś coś kupował ostatnio z biedronki? A może coś polecacie? 


Wysłano z telefonu Huawei

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą maseczkę, ale bodajże wersję w kolorze różowym o ile dobrze pamiętam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń