wtorek, sierpnia 18, 2020

Lakiery firmy CLAVIER - Ambasadorka Kosmetyczna


Lakiery firmy CLAVIER - 
Ambasadorka Kosmetyczna






Hej Moje Myszki 💙💙


Dziś przychodzę do Was z lakierem od firmy Clavier  jakie dostałam jako ambasadorka od portalu


           Ambasadorka Kosmetyczna

W paczce znajdowało się piękne prostokątne opakowanie a w środku były dwa piękne lakiery, różne pilniczki i folia.


Kolory jakie trafiły w moje ręce to piękny zimy fiolet oraz srebrny brokatowy kolor.
Oraz folię fioletowa i złota. Z foliami szczerze mówiąc miała okazję współpracować po raz pierwszy.


Jeśli chodzi o lakiery to są dobrej, lekko lejącej się konsystencji, ale ładnie się nakładają na paznokcie. Ogólnie do oby dwóch kolorów trzeba dwa razy malować bo mają delikatne krycie. Jednak po dwóch warstwach wyglądają dobrze. Folia to dla mnie była magia i nie ukrywam że szukałam jak ja użyć na yt. 
Poradziłam sobie bez problemu chodź był to mój pierwszy raz.
Folia ładnie się odbija na paznokciach dają efekt rozbitego szkła.
Efekt trzymał się ogólnie na pazurkach około 3 tygodni z czego jestem bardzo zadowolona. Fajne jest to że lakiery po dwóch warstwach są takie cienkie nie robi się taka gruba skorupa.
Wcześniej nie znałam lakierów firmy Clavier więc cieszę się że miałam okazję je poznać.

Wiem że będę je kupować tym bardziej gdzie cena jest super. 
Bo lakiery można już kupić za 15 zł. Więc uważam że to super cena.

                                 Lakier Hybrydowy Clavier ProHybrid

Dzięki hybrydom ProHybrid CLAVIER nadasz swoim paznokciom intensywny kolor i przepiękny długotrwały blask. Idealna średnio-gęsta konsystencja lakierów hybrydowych CLAVIER umożliwia łatwą aplikację. Znajdź swój ulubiony kolor i ciesz się przepięknymi paznokciami nawet do 3 tygodni.
 
CLAVIER to innowacyjna formuła lakiero-żelu: połączenie tego, co najlepsze w żelach i lakierach klasycznych. To alternatywa dla podatnych na zadrapania standardowych lakierów i nienaturalnie wyglądających akryli, czy tipsów. Stosując hybrydy CLAVIER zyskujesz:
 
  • trwałość manicure (nawet do 3 tygodni)
  • wyjątkowy połysk Twoich paznokci
  • naturalny wygląd

Jestem zadowolona. Może moje domowe hybrydy nie wygląda jak z salonu ale jestem z siebie dumna, bo mam swoje pazurki i sama sobie robię. I cały czas się uczę a ucząc się z takimi produktami jak produkty firmy Clavier  można się naprawdę uczyć i to z przyjemnością.

Kto jeszcze testował? Znacie produkty firmy Clavier ? 
Jeśli nie to zapraszam do zapoznania się.

Tu można odwiedzić stronę LAKIERY CLAVIER 

Dziękuję @ambasadorka_kosmetyczna za zaufanie i za możliwość testowania nowości kosmetycznych.



Pozdrawiam Was serdecznie 💙💙

Wysłano z telefonu Huawei

1 komentarz: