czwartek, sierpnia 13, 2020

Fotobum.pl - fotoProdukty z Twoich zdjęć: fotoMagnesy ...


Fotobum.pl - fotoProdukty z Twoich zdjęć: fotoMagnesy ...




Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś Wam napisze dosłownie dwa zdania bo mam dla Was kupon rabatowy w na cudowne zdjęcia / plakaty które możemy zamówić sobie na stronie Fotobum.pl bon zniżkowy jest na - 10 %

KOD TO : YHQNFS 




Ja już jakiś czas temu zamówiłam od firmy Fotobum.pl zdjęcia magnesy na lodówkę i mają się dobrze do tej pory a minęło już z 2 lata :) 
A teraz zamówiłam sobie cudowny duży plakat oraz małe zdjęcia które mam zamiar powiesić na ścianie ;)  



A Wy jak przechowujecie zdjęcia ? Zdjęcia czyli Wasze wspomnienia ? 
U mnie różnie z tym bywa i uważam że tak pół na pół trochu na płytach trochu na ścianach i dużooo w albumach :)Jednak fajnie mieć albumy pod ręką i wspominać tamte dnie,cudowne chwilę :)
Także jak jesteście zainteresowani to zapraszam na stronę wraz z kodem :) 

Pozdrawiam :) 

2 komentarze: