środa, sierpnia 19, 2020

Weleda - Krem intensywnie odżywiający do skóry przesuszonej - Krem z Nagietkiem

Weleda 
Krem intensywnie odżywiający do skóry przesuszonej 
Krem z Nagietkiem 








Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś czas na kolejny mały post :) 
Jakiś czas temu dostałam 2 różne kremy do testowania od firmy WELEDA z portalu https://www.familie.pl 


Krem z nagietkiem dla niemowląt w naturalny sposób chroni wrażliwą skórę dziecka w obszarze pieluszkowym. Zapobiega odparzeniom i skutecznie pielęgnuje podrażnioną skórę.

Czysty wosk pszczeli i lanolina skutecznie chronią przed wilgocią, nie utrudniając oddychania skóry.
Wyciągi z nagietka i rumianku działają na skórę kojąco.
Cenny olejek migdałowy oraz olejek sezamowy delikatnie pielęgnują i wspierają regenerację skóry.
Nie zawiera syntetycznych substancji barwiących, zapachowych i konserwujących ani surowców na bazie olejów mineralnych. Substancje roślinne pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych.
Potwierdzono dermatologicznie, że jest on bardzo dobrze tolerowany przez skórę, nawet w przypadku skóry wyjątkowo wrażliwej i atopowego zapalenia skóry.
Testy dermatologiczne dowodzą jego znakomitej skuteczności.
Skład kosmetyku: woda, olej migdałowy, olej sezamowy, tlenek cynku, wosk pszczeli, lanolina, gliceryd kwasu tłuszczowego, tlenek glinowy, wyciąg z kwiatów nagietka lekarskiego, wyciąg z kwiatów rumianku, mieszanina naturalnych olejków eterycznych.



Krem z nagietkiem używałam ja,gdyż mam problemy ze skórą,mam skłonność do podrażnień. Szczególnie u mnie zdziałał cuda na nogach po goleniu.Zauważyłam że po nałożeniu go na ogolone nogi,przestałam mieć problemy z krostkami,a teraz nie mam.Super sprawdza się też jako krem dla dzieci.Moja przyjaciółka testowała połowę kremu iii ...dziecko miało gładką pupę nie miało problemu z odparzeniem itp.Musze krem pochwalić jeśli chodzi o skład.Jest skład mały,dobry i co najważniejszy naturalny.Super że nie posiada sztucznych barwników czy innych dziwnych konserwantów czy chemicznych dodatków zapachowych.Myślę że krem dość ładnie i szybko się wchłania,nie zostawia jakiegoś tłustego filtru .Trzeba jedynie uważać na ciuchy bo zostawia lekki kolor żółty ( myślę że to zasługa nagietka ) ale po wybraniu np bielizny wszystko ładnie schodzi .Jestem bardzo zadowolona z kremu.Cena trochu duża bo koło 30 zł ale krem jest wydajny i ma dobry skład,a wiadomo za jakość się płaci.

Drugi krem jest do suchej skóry który szybko nawilża.
To jest do takiej typowo bardzo suchej skory.
Krem intensywnie odżywiający do skóry przesuszonej.Znajduję się w ładnym dla oka opakowaniu .Takim zielonym,miłym,przyjaznym ;) 
Krem super się sprawdza szczególnie na bardzo suchych miejscach skóry takich jak np łokcie czy kolana.Krem jest bardzo wydajny,nie wielką ilością wysmarujemy np dwa łokcie.Szybko krem się wchłania,dobrze nawilża.Ja osobiście polecam do przesuszonej buzi.Super nawilża i jednocześnie dobrze radzi sobie z krostkami czy też innymi " przyjacielami na twarzy " Teraz w okresie lata,super sprawdził się po opalaniu.Dobrze nawilżył skórę.Jedynie co mi się nie podoba to alkohol w składzie.To jest taki minus bo jednak alkohol wysusza i niszczy naszą skórę.Na szczęście tu krem nas w rodzinie nie uczulił,nie podrażał oraz nie pozostawiał tłustej warstwy na skórze.Z tego za zauważyłam ciuchów chyba też nie brudzi.Czytałam że podobno jest super na okres zimy. Zostawię poczekam i wypróbuję :) 
Ogólnie jest ok ;) 
Cena to około 30 zł.Zależy gdzie .Czy go kupie ponownie ? 
Sama nie wiem.Zobaczę jak w zimie się sprawdzi.


Intensywnie odżywiający i głęboko nawilżający krem, przynoszący ulgę suchej, zniszczonej skórze w każdym wieku. Bogata w składniki odżywcze i niezwykle skuteczna formuła kremu głęboko nawilża, regeneruje i chroni skórę. Krem stworzony do pielęgnacji wszystkich partii ciała: spękanej skóry łokci i stóp, wysuszonych dłoni, itp.
Pozyskiwane z oleju słonecznikowego niezbędne kwasy tłuszczowe oraz witamina E nawilżają i odżywiają skórę. Wyciągi z pochodzącego z upraw ekologicznych fiołka trójbarwnego, znanego z właściwości antyseptycznych, łagodzą podrażnienia wywołane suchością skóry. Działające odkażająco i przeciwzapalnie wyciągi z rozmarynu lekarskiego oraz bio-kwiatu nagietka koją skórę i 
zapewniają jej delikatną ochronę.

Krem jest na tyle delikatny, iż może być stosowany do codziennej pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy. Równocześnie przynosi doskonałe efekty przy stosowaniu na przesuszoną skórę łokci, kolan czy stóp. Doskonały w roli kremu ochronnego przed ostrym, zimowym powietrzem oraz wiatrem. 
Dzięki głębokiemu nawilżeniu i właściwej ochronie, twoja skóra staje się delikatna i nabiera zdrowego blasku.
Bardzo wydajny.


Dziękuje bardzo za możliwość poznania tych kremów :) 

Kto jeszcze testował ? 

Pozdrawiam Was ! :) 

2 komentarze:

  1. nagietek działa cuda
    Muszę zapytać mamy czy jeszcze ma go w ogrodzie, bo przydałby sie do moich eksperymentów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń