niedziela, sierpnia 02, 2020

Żel pod prysznic / Biedronka


Żel pod prysznic - Biedronka 🐞🐞






Hej Moje Myszki 💙💙

Mamy kolejny miesiąc.. A u mnie na blogu pustki ostatnio, no ale dużo pracuje i jak wracam po 10 godzinach do domu to nie mam siły na nic,a wiadomo domowe obowiązki jak pranie czy gotowanie ogarnąć trzeba. 

Dziś przychodzę do Was z małym postem.
Kilka tygodniu temu w biedronce za 4,99 zł zakupiłam zielony, żel pod prysznic. O zapachu kiwi z lekka nuta kokosu. Jeśli chodzi o wygląd żelu, to powiem Wam że wygląda mega. Taki soczysty, apetyczny. Jeśli chodzi o zapach to wyczuwam słodkie kiwi, kokosa tam nie czuję. Żel jest dość gesty przez co jest wydajny, ładnie pachnie, dobrze się nakłada oraz fajnie pieni. Myje delikatnie, dokładnie oraz dobrze spłukuje się. Skóra po nim jest dobrze nawilżona, oczyszczona, ładnie lachnie i jest fajny na wieczór. Bo zapach słodkiego kiwi fajnie otula, i przygotowywuje do spania. 

Jestem zadowolona. Wiem że go jeszcze kupię. 

A Wy go Znacie?
W ostatnim czasie mega był " popularny" na Insta. 


Wysłano z telefonu Huawei

1 komentarz:

  1. Cześć Słoneczko Moje , powróciłam na bloga :* Rzeczy z biedronki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń