poniedziałek, sierpnia 03, 2020

Paczki / Współprace / Zakupy / Ambasadorka - Przegląd Paczek z ostatnich tygodni

Paczki / Współprace / Zakupy / Ambasadorka - Przegląd Paczek z ostatnich tygodni 




HEJ MOJE MYSZKI 💙💙

Ostatnio na nic nie mam czasu,jeszcze upalny sierpień się zapowiada a ja mam dużo pracy... Planujemy może z 2 wycieczki bo czasu nie ma. 
Mąż prawie cały czas w pracy, ja też.. Eh.. A jak Wasze wakacje!?

Dziś przychodzę z postem z ostatnimi przesyłkami od firm.
Moimi zakupami.Taki mix produktów które doszły w ostatnim tygodniu do mnie ;) 

Nawiązałam współpracę z Portalem @prezentmarzeń. Dostałam kilka fajnych propozycji prezentu i wybrałam prezent dla dwojga, ale z przewagą dla męża. 
Co to będzie dowiecie się może jeszcze w tym miesiącu jak uda nam się czas zorganizować.


Nawiązałam współpracę z Firmą Lazell gdzie dostałam piękny flakonik perfumy, oraz dwie różne pachnące mgiełki do ciała. Super idealne na lato.




Od firmy Avon dostałam krem do rąk, balsam do ust oraz próbki perfum i 
balsamu do ciała.


Od portalu AMBASADORKA KOSMETYCZNA dostałam 2 lakiery hybrydowe,folie na paznokcie,pilniczki w ramach testów .


Zrobiłam też zakupy na stronie sklepu SFD. Zamówiłam popularne kremy,pyszną konfiturę a dokładnie to frużelinę oraz mąż zamówił jakieś witaminy,suple .
 W sumie wyszło około 130 zł.


Kupiłam też cudowny balsam do ciała w Naturze za 9,99 :) 



Tak się prezentują moje ostatnie współpracę,testy oraz zakupy ;)  
Myślę że większość recenzji pojawi się do końca miesiąca. Testuje, testuje i testuje.

Dziękuję firma za zaufanie i cudowne współpracę.
Produkty są super.

A Wy Znacie jakieś produkty? Może coś używacie albo używałyście?

Pozdrawiam 💙💙💙

Wysłano z telefonu Huawei

3 komentarze: