wtorek, sierpnia 11, 2020

Spełniam Marzenia Mojego Męża - Prezent Marzeń :)

Spełniam Marzenia Mojego Męża 
Prezent Marzeń :)







Hej hej Moje Myszki kochane 💙💙

Co u Was słychać? U mnie praca, dom, podróże... Sierpień zapowiada się mniej podróżnicy bo niestety ale hamulce są znów są do roboty, no ale my tyle km robimy że raz do roku nas to czeka tzn wymiana hamulców.. A jak wiecie tanie to nie jest... Dlatego też są rzeczy ważne i ważniejsze. Ale ostatni weekend spędziliśmy cudownie. 
Dziś Wam opiszę Sobotę a jutro jak się uda to Niedzielę.

Może zacznijmy od tego co kupujecie swoim partnera? Ale nie tylko im bo swoim rodzica, koleżanka...? Czy słyszycie teks mam wszystko, nic mi nie kupuj? I co wtedy? " Rozkminka " co kupić.... Na szczęście jest portal / strona która nas w tym uratuje. Prezent marzeń bo właśnie o tej stronie mówi oferuje nam bogata bazę prezentów od spa do ekstremalnych jak np lot balonem, skok ze spadochronem czy też wybrać się na cudowna randkę z ukochana osoba np na kolacje. 
Podoba mi się to na stronie że jest łatwo wszystko znaleźć, gdyż strona jest bardzo przejrzysta, dobrze zorganizowana. Można wybrać miasto, dla kogo ma być prezent. Więc to daje nam dużo możliwości. 
A naprawdę jest w czym wybierać. Dodatkowo muszę powiedzieć że są fajne ceny. Mam wrażenie że możemy oszczędzić kilka a może nawet i kilkanaście złotych więc super. Jeśli chodzi o zamówienie produktu też nie stanowi to żadnego problemu. 
Gdyż zamawia się lekko, łatwo, przyjemnie.
Czas dostawy to około 3 dni. Więc super bo prezent przyjdzie szybko. Dodatkowo w przesyłce dostajemy piękna puszeczkę kwadratowa na Bona żeby się nie zniszczył. Więc super dodatkowy plus z mojej strony. Bo mam pewność że bon się nie zgubi a będzie do tego zabezpieczony przed czynnikami zewnętrznymi jak np deszcz. Jeśli chodzi o rejestrację myślę że każdy sobie z nią poradzi bo jest bardzo prosto ogarnąć wszystko. A więc tak w skrócie. Wchodzimy na stronie
 PREZENT MARZEŃ wybieramy dla siebie / ukochanej osoby opcje jakie nas interesują. Wybieramy prezent, płacimy. Prezent możemy dostać na dwa sposoby elektryczne oraz papierowo z piękna puszeczka. Następnie wchodzimy na stronę,wybieramy zakładkę rezerwuj, tam wpisujemy swój kod który znajduje się na bonie i wyskakuje nam dane prezentu jaki zamówiliśmy sobie. Potem zostaje tylko zadzwonić do atrakcji jaka sobie wybraliśmy i ustalić termin. Gotowe!! Widzicie ze łatwo? Każdy sobie poradzi. Muszę jeszcze Wam wspomnieć że bon ma normalnie ważność aż 365 dni!! Więc macie cały rok na wykorzystanie.
Dodatkowo teraz przez koro firma / portal PREZENT MARZEŃ wydłużył ten czas na UWAGA aż 500 dni. Więc super opcja dla każdego. 
Wiecie 30 września tuż tuż a wtedy jest DZIEŃ CHŁOPAKA. 
Może warto już pomyśleć o prezencie? 
Naprawdę na PREZENT MARZEŃ jest w czym wybierać.





Ja osobiście wybrałam strzelnicę. Był to bon dla dwóch osoby. 
Wszystko gładko, ładnie zamówiłam, szybka dostawa, dobrze zabezpieczona. Łatwo i miło zarezerwowaliśmy termin i w drogę.
Strzelnice wybrałam bo mój mąż od dawna o tym marzył. 
Był w wojsku to wiedział co go czeka. Gorzej że mną haha bo ja nigdy broni w ręce nie miałam a co dopiero żeby z niej strzelać... 
No ale raz się żyje i wszystkiego trzeba w życiu spróbować.
W sobotę rano wstaliśmy i kierunek Kraków a dokładnie za Kraków do miejscowości Paczółtowice 328
32-065 Krzeszowice. 

Kilka Słów o STRZELNICY : 

Prowadzimy strzelnicę w Paczółtowicach koło Krakowa,
całoroczny obiekt otwarty dla wszystkich zainteresowanych strzelectwem. Misją naszej firmy jest rozpowszechnianie strzelectwa jako alternatywnej formy rekreacji, a także podnoszenie kwalifikacji osób związanych z bronią w życiu zawodowym.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zapewniamy:

  • Kadrę doświadczonych instruktorów strzelectwa sportowego i bojowego

  • Profesjonalny, nowoczesny i całoroczny obiekt zapewniający bezpieczne warunki szkoleniowe

  • Duży wybór broni zarówno dla początkujących jak i doświadczonych strzelców

  • Indywidualne podejście do klienta

  • Przyjazną atmosferę

  • Atrakcyjne ceny

Dojechaliśmy bez problemu. Jest to duży obiekt gdzie jest strzelnica, hotel odraz stadnina koni. Jeśli chodzi o strzelnicę to jest super. 
Dużo różnych stanowisk, dużo możliwości wyboru broni oraz typów. 
My mieliśmy strzelania ekstremalne dla dwóch osób. Takie strzelanie wynosi 340 zł od pary. Więc moim zdaniem dużo, ale warto. Na początku wypełniliśmy papiery wiecie koro.. Potem dostaliśmy słuchawki i okulary. Dodatkowo przez koro musieliśmy mieć maseczki na twarzy i rękawiczki. Ale jakoś nam to nie przeszkadzało. Instruktor bardzo miły, pomocy oraz kompetentny. Wszystko nam wytłumaczył, pokazał. Najpierw strzelał mój mąż... Ja patrzyłam, obserwowała.. Potem przyszedł czas na mnie... Stres był ogromny, ręce mi się trzęsły, serce mi biło tak mocno jakbym miała zaraz zrobić coś mega szalonego a jednocześnie niebezpiecznego. No bo wiecie.. Jednak to broń, broń prawdziwa, żywi ludzie... Strach jak się okazało miał tylko duże oczy. Chodź nie będę ukrywać że strzelam tylko z dwóch broni. 





Małych pistoletów, bo jednak te duże bronię na pierwszy raz był dla mnie za ostre i moje strzały oddałam mężowi. Wiecie... Na początek i tak jestem z siebie bardzo dumna bo przełamałam swój lęk. Mąż był mega zadowolony. Cieszył się jak dziecko. Powiem Wam że ten prezent do strzał w 10 tke. Na pamiątkę mogliśmy zabrać nasze tarcze oraz kilka łusek. Tak żeby mieć pamiątkę z czego my strzelali. 
Dodatkowo podobało mi się że mogłam robić zdjęcia oraz nagrywać filmiki. Pamiątka na całe życie. Super przeżycie.


Po wyjściu ze strzelnicy, udaliśmy się do koników. Też piękne miejsce, widać że stadninie koni prowadzą ludzie z pasją.




Potem kierunek Trzebina i nasz polski Balaton. 
Byliśmy tam w Lipcu 2017 roku i przez 3 lata mega się zmieniło.

Zalew Balaton – położony w centrum Trzebini sztuczny zalew w w nieczynnym wyrobisku kamieniołomu wapieni. Wody akwenu należą do pierwszej klasy jakości. Jego powierzchnia wynosi około 3 ha, a średnia głębokość około 9,5 m. Akwen zasilany jest podziemnymi źródłami

Powstały baseny podwieszane,dużo ubikacji, przebieralnie, gastronomia.. No i ta woda.. Klasa czystości 1.. Więc spokojnie można pływać. Cena za wejście to 10 zł od osoby dorosłej za cały dzień. 
Plus 15 zł parking na cały dzień. Więc cenowo nie jest źle. 
Do tego można coś zjeść, czy wypić. Są też ratownicy, oddzielone małe baseny dla dzieci. No super. Podobało mi się.








Potem pojechaliśmy  na obiad i do domku. W sumie zrobiliśmy ponad 280 km.. Wydaliśmy około 160 zł. Więc super nie jest źle. 
A emocje pierwsza klasa.

Dlatego jeśli ktoś szuka naprawdę fajnych prezentów to z całego serca polecam Wam Prezent marzeń. Do wyboru, do koloru, w fajnych cenach można spełnić swoje lub kogoś marzenie.

Znacie portal Prezent Marzeń?
 Jeśli jeszcze nie znacie to koniecznie zajrzyjcie.
My z mężem polecamy w 100 %.

Buzka 💙💙

Wysłano z telefonu Huawei

3 komentarze:

  1. My w prezencie ślubnym otrzymaliśmy bon z tego portalu i też wybieramy się na strzelnicę tylko jeszcze nie wiem kiedy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń