niedziela, sierpnia 09, 2020

Maseczka do Twarzy Kokosowa 🥥🥥🥥🥥


Maseczka do Twarzy Kokosowa 🥥🥥🥥🥥




Hej Moje Myszki 💙💙


Dziś przychodzę do Was z maseczka Kokosowa.

Maseczke kokosową zobaczyłam na IG jak królowa kilka tygodni temu. Była dostępna w biedronce 🐞 za kwotę 1.69 zł. Za tą cenę doastejemy maseczkę w dwóch saszetkach więc mamy jakby dwie aplikacje. 
Maseczka ma kolor biały, mega pięknie pachnie kokosem, dobrze się ją nakłada na skórę twarzy, dekoldu i szyji. Taka maseczkę nakładamy i zostawiamy na 15 min po tym czasie resztę maseczki ściągamy chusteczka lub też wsmatowywujemy w twarz. 



Ja wysmarowałam nią twarz do końca. Moja skóra twarzy już po 1 użyciu była lekko nawilżona, odżywiona, nabrała blasku. Fajna maseczka, w fajnej cenie i ten mega słodki zapach kokosu.. Omg... Cudowny produkt. 

Znacie? Jakich maseczek używacie? 

Wysłano z telefonu Huawei

2 komentarze:

  1. Hej Kochanie, ja uwielbiam maseczki Kokosowe Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń