sobota, listopada 30, 2019

Zakupy Pepco / Współpraca

Zakupy Pepco 

 Współpraca :

Wyniki wyszukiwania

Wynik z internetu z linkami do witryny

Wydawnictwo MD: Książki dla dzieci - kolorowanki, bajki i ...


Credo PR






Hej Moje Myszki :) 

Dziś przychodzę do Was z szybki postem,bo dziś w kuchni mam gotowanie barszczu,mięsa,ziemniaków,sałatek,placka itp.Dopiero co z pracy wróciłam.
Do tego dni kobiece się odezwały dziś i po prostu dzień dziwny jest.
Dodatkowo na polu tak sobie jest.
W każdym razie pokaże Wam co dostałam wczoraj,oraz co kupiłam.

Zacznę od #czarnypiątek dla mnie to ściema,ale że i tak szłam z mężem do Galerii Gemini to widzieliśmy ten istny tłum ludzi...A najlepsze to że połowa cen już od miesiąca taka sama.Ja kupiłam po zwykłych cenach " Pepckowych " spodnie.



Za 3 sztuki zapłaciliśmy 90 zł.Dla mnie mega wyprzedaże są w Styczniu.
Jak świąteczne rzeczy są na promocji itp.
Tak to wtedy lubie chodzić po sklepach.



A jak Wasz #czarnypiątek ? 

Dostałam też 2 paczki.

Jedna to nowa współpraca z wydawnictwem :

Wyniki wyszukiwania

Wynik z internetu z linkami do witryny




Dostałam do testowania 5 pięknych,kolorowych kolorowanek dla dzieci z naklejkami.




A druga paczka to kontynuacja współpracy z 

Credo PR




Dostałam 3 nowe żele i pastylki na gardło ( idealna na taka pogodę )




Myślę że do miesiąca pojawią się recenzje :) 


Znacie ? 


Pozdrawiam ! 

2 komentarze:

  1. Pastylki na gardło to produkt bardzo na czasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze sprawdzam gazetkę promocyjną https://blix.pl/sklep/pepco przed zakupami w pepco. Mają super asortyment, to prawda.

    OdpowiedzUsuń