wtorek, listopada 12, 2019

IV Ogólnopolskie śpiewanie biało-czerwonych przebojów z RMF FM - KRAKÓW

IV Ogólnopolskie śpiewanie biało czerwonych przebojów z RMF FM.









Hej Moje Tygryski ;)

Jak Wam minął długi weekend ?


Nam bardzo dobrze ;-) 
W sobotę byliśmy w Zakopanym,niedziela w domu a w poniedziałek byliśmy w Krakowie na zabawie którą organizowało Radio RMF FM.










Z domy wyjechaliśmy koło godziny 10 po drodze zatankowaliśmy auto za 100 zł plus kupiliśmy 2 x Red bull w sumie wyszło 110 zł .Koło godziny 12 byliśmy już na miejscu.Zaparkowaliśmy auto i poszliśmy na Rynek.O godzinie 13 zaczęło się spólne śpiewanie z gwiazdami. 

Najpierw wystąpił Marcin Sójka,następnie Natalia Zastępa,potem wyszła ROKSANA WĘGIEL,kolejna była Lanberry a na końcu Kasia Stankiewicz z zespołem Varius Manx .Ogólnie Gwiazdy śpiewały po kilka piosenkę ( chyba po 3 - 4 ) Swoje ale też covery innych znanych gwiazd.Koncert super.Szczerze dla mnie nr 1 była Roksana.Bardzo ją lubie. Także kolejne gwiazdy widziane,usłyszane i " zaliczone " 


Koncert trwał około 2 godzin.Między czasie radio rzucało swoje gadżety typu paski odblaskowe,koszulki,płyty itp...Nawet dawali swoje babeczki czerwono białe.Ale jakoś dziś w moje ręce nic nie wpadło haha :)

Potem poszliśmy na Plac Kazimierz :) 
Bardzo lubie tam chodzić :) 
Poszliśmy na ziemniaka.Ja miałam klasycznego 
a mąż meksykański plus cola = 42 zł ;)





Był też festiwal wina..Ale nie było na ciepło więc sobie odpuściłam..




Koło 18 byliśmy w domu.Bo mąż na 4 do pracy idzie dziś 
( wtorek ) a ja na 9...

Także uważam długi weekend za mega udany ;) 
Zrobiliśmy około 170 km wydaliśmy wraz z paliwem 150 zł ( +/- )

Wracając widzieliśmy piękną pełnie - czerwoną - niestety zdjęcie tego nie pokazuje....



Pozdrawiam :) 


P.S - Jak ktoś chce sobie oglądnąć zdjęcia czy filmiki z koncertu to zapraszam na stronę radia RMF FM 

1 komentarz: