poniedziałek, listopada 18, 2019

Ścieżka przyrodniczo-dydaktyczna "Tuchowski Las"

Ścieżka przyrodniczo-dydaktyczna "Tuchowski Las"






Hej Moje Słoneczka :) 

Dziś przychodzę do Was z małym wpisem na temat ostatniej małej i bliskiej wycieczki do Tuchowa.



Jak pewnie zauważyliście mam taką pracę gdzie w 90 % mogę mieć grafik podobny do mojego męża.I jak on ma wolne w tygodniu,to staram też się mieć wolne,albo kończyć wczas ( pracuje w sklepie z odzieżą używana na pół etatu ). 

Jak pracuje w soboty a mój ma wolne też staram się wcześniej skończyć,albo mieć wolne żeby coś porobić w domu,lub dalej pojechać.
Ja mam takie elastyczne godziny bo w sumie pracuje jako pomoc do tego na umowę zlecenie.Więc wiecie jak jest.






Tym razem pracowałam od 8 do 11 więc po pracy pojechaliśmy do Tuchowa.
Do Tuchowa mamy około 20 km więc blisko.Pojechaliśmy powdychać trochu świeżego powietrza w lesie.Tuchowski las posiada ścieżkę która prowadzi przez las a na końcu tej ścieżki są sztuczne jeziorka.Bardzo miłe miejsce,w miarę czyste.
Fajne są takie ścieżki.Mój mąż uwielbia chodzić po lesie więc to dla niego raj.





Potem pojechaliśmy do centrum Tuchowa na obiad.Tym razem padło na Kebab.

Wydaliśmy ok 40 zł ( wraz z piciem - kawa,piwo )
 Paliwo jeszcze było w aucie więc nie tankowaliśmy.
Także jak widać można blisko domu jechać na fajną wycieczkę,dodatkowo tanio.
Lubimy takie wycieczki.




A Wy lubicie wycieczki bliskie domu ? Dodatkowo tanie ?

Buziaki ! 

1 komentarz: