piątek, listopada 22, 2019

Wycieczka do Puszczy Niepołomickiej ;) A następnie odwiedziliśmy - Stadnina Koni Łężkowice

Wycieczka do Puszczy Niepołomickiej ;) 
A następnie odwiedziliśmy -  Stadnina Koni Łężkowice







Hej Moje Myszki Kochane ;)

Wczoraj i dziś mamy wolne z mężem ( weekend pracujący ) więc postanowiliśmy wykorzystać ten czas.Co prawda dziś,jutro i w niedziele jest polska za pół ceny ale nie ma tego z czego my zawsze korzystamy czyli Gondoli na Jaworzynę Krynicką gdyż mają przerwę techniczną a zwiedzanie Muzeum w Krakowie za pół ceny ( gdzie można za darmo ) jest bez sensu.Dlatego dziś siedzimy w domu.
Ja biorę się za produkcje pierogów z mięsem .
A wczoraj pojechaliśmy na małą wycieczkę do Puszczy Niepołomickiej .
Co prawda nie wiele z  niej zostało.Bo jak wiecie ta puszcze lata / wieki temu ciągła się od Krakowa aż do Tarnowa.W końcu Królowa Bona tam jeździła na polowania...Ale to długa historia.
Także jak ktoś lubi takie klimaty to polecam poczytać ;) 














Puszcza Niepołomicka – kompleks leśny znajdujący się w zachodniej części Kotliny Sandomierskiej, ok. 20 km na wschód od Krakowa. Zajmuje teren położony w widłach Wisły i Raby. Składa się z kilku oddzielnych kompleksów, niegdyś stanowiących jedną całość. Główny kompleks zajmuje powierzchnię ok. 110 km². Rozciąga się on między Niepołomicami, a ProszówkamiBaczkowem i Mikluszowicami. Lasami puszczy zarządza Nadleśnictwo Niepołomice.



Najpierw zaczęliśmy swoją wycieczkę od Brzeska 
( tak poszukiwałam butów od miesiąca ) Ale tam nic ciekawego nie było.Potem pojechaliśmy do Bochni.
Tam zjedliśmy po hod dogu i kawie wyszło 16 zł.Na stacji Waldi .





W sklepach nie było nic ciekawego więc pojechaliśmy dalej.Najpierw Niepołomice .Tam w końcu kupiłam buty.Buty w sklepie Chińskim na ul.Kolejowej.No powiem Wam że sklep 2 piętrowy,mega wybór i ceny fajne.Także znalazłam buty.Te buty to w ramach prezentu od męża na Mikołaja ( Bo jak wiadomo mój mąż nie obchodzi ŻADNYCH Świąt i daje mi prezenty bez okazji ale jak się zbliżają takie święta jak Mikołaj,urodziny to mąż zawszę mówi że daje mi wcześniej a ja mogę sobie to podpiąć pod dane święto ) Także jest to słodkie ;-) Zakupiliśmy kozaki za 99 zł.Takie do kolan,z mega futerkiem.Do tego klapki różowe z uszami królika :) Plus 2 małe rzeczy tzn gumki do włosów i " zapinki " i w sumie wyszło 140 zł.

Następnie pojechaliśmy do Puszczy Niepołomickiej.Ale jak na złość zaczęło kropić i wiać...Więc odpuściliśmy żeby iść do Zagrody Żubrów i nad Czarny Staw ale nadrobimy to jak pogoda się poprawi,czyli pewnie na wiosnę.Pospacerowaliśmy po ścieżce dydaktycznej w sumie wyszło 8 km :) Jest fajnie .Świeże powietrze,śpiew ptaków :) No super .Bardzo lubimy jeździć do lasów,puszczy itp. Szczególnie mój mąż to jest jego raj.A że my jesteśmy zgodnym małżeństwem więc staramy się robić wszystko razem.Raz ja z nim do lasów,w góry raz on ze mną do Galerii czy na jakieś Targi czy jeszcze coś :)

Potem podjechaliśmy do koników :) 








A następnie na obiad do Brzeska do Restauracji  " GRECJA " super klimat,pyszne jedzenie,w fajnej cenie.Za obiad wyszło 32 zł.
Ale jakie porcję.Polecamy w 100 %.









Potem wróciliśmy do domu :) 

Wydaliśmy jak widać ok 200 zł 
( bez paliwa - paliwo jeszcze było więc nie tankowaliśmy się )





Dziś dom...Jutro praca ja ,mąż pracuję cały weekend...
Za tydzień czarny piątek ..Wybieracie się na promocje ?

Pozdrawiam ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz