piątek, listopada 15, 2019

DOVE BODY LOTION 400 KOKOS BALSAM DO CIAŁA

DOVE BODY LOTION 400

 KOKOS BALSAM DO CIAŁA




Hej Moje Myszki ! :)

 Ale ten czas szybko leci..Już połowa Listopada..
Zaraz święta i nowy rok..Eh...Zima...;( 



Dziś przychodzę do Was z kolejnym krótkim postem.Kilka tygodni temu jak przyjechała do mnie moja kochana przyjaciółka Basia to przywiozła mi z Niemiec kilka produktów.



Dziś będzie o balsami z DAVE oczywiście kokosowym :)
 Bo ja kocham wszystko co kokosowe :) 




Balsam znajduję się w dość dużym opakowaniu bo aż 400 ml w PL można go kupić za około 12 zł.Posiada kolor biały.Jest dość gęsty.Ładnie się rozprowadza po skórze,dobrze nawilża,szybko się wchłania oraz wielki plus za to że nie utrzymuje tłustego filtru na skórze.Pięknie pachnie.Pachnie około 5 godzin i to intensywnie.Ja jestem zakochana.Ogólnie po 3 tygodniach zauważyłam że moja skóra jest gładka,lśniąca,taka żywa :) 
A smarowałam tylko raz dziennie.Wieczorem.

Znacie ? Używacie ? 

BASIU Kochana dziękuje ! KOCHAM ! 




DOVE BODY LOTION 400ML KOKOS BALSAM 

DO CIAŁA DO KAŻDEJ SKÓRY

Dove Kokos balsam do każdej skóry zawiera kokos i migdały. Regeneruje skórę, zapewnia jej gładkość i odpowiednią pielęgnację. DeepCare Complex zawiera naturalne składniki odżywiające oraz olejek, dzięki czemu pomaga w odbudowie naskórka.
Dove odżywia skórę ciała i zostawia ją w głębokim nawilżeniu nawet do 24 godzin. Dzięki kremowej, lekkiej konsystencji, balsam dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej i lepiej warstwy. Otula ciało przyjemnym, długotrwałym zapachem.

POCHODZENIE: LEVER EUROPA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz