czwartek, listopada 07, 2019

Wizaz.pl: Kosmetyki, opinie, nowości, trendy 2019, porady


Hej Moje Myszki :) 

Szybki post.

Chciałam Wam pokazać co dostałam do testów od 


Kosmetyki i firma Rimmel w PL nie testuje na zwierzętach ale rynek Chiński ..Tam już tak..Bo PRAWO tego wymaga...Szkoda że dla takiej dużej firmy z wieloletnią marką na rynku dalej pcha się w CHIŃSKI rynek..Powiem tak jestem ciekawa tych kosmetyków. Przetestuje raz na sobie i oddam w dobre ręce.Bravo dla firmy że w PL nie testują na zwierzętach....Ale jednak gdzieś tam w głowie mam ostatnie filmiki z Niemiec co się dzieje w takich laboratoriach i ja nie che dokładać cegiełki do cierpień zwierząt.




Zanim się zgłosiłam do testowania ...nie zagłębiałam się aż tak w tym temacie.Teraz będę analizować wszystko dokładnie.Człowiek dorasta i zaczyna patrzyć na różne sprawy inaczej.Dziś po pracy wyrzuciłam około 50 % kosmetyków.Człowiek nie wie co ma w łazience...Zmiany są potrzebne...Ale żeby coś zmienić trzeba zacząć od siebie.Ja chce się zmienić na lepsze ( od ponad roku ograniczam jedzenie mięsa ....chce zejść całkiem do zera - mam nadziej że się uda :) ) 

A Wy zwracacie uwagę na to jak są testowane kosmetyki ?

PAMIĘTAJMY O TYCH ZNACZKACH !

 To są kosmetyki nie testowane na zwierzętach !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz