sobota, listopada 30, 2019

SmartWash - promujemy świadome pranie - Recenzja perfumów do prania .


SmartWash - promujemy świadome pranie  Recenzja perfumów do prania .






Hej Moje Myszki :*

Dziś przychodzę do Was z kolejnym małym postem.
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą :






Mogłam sobie wybrać z dwóch produktów jakie chce testować.
Padło na perfumy do prania.

Perfumy są zamknięte w 100 ml opakowaniu.
Opakowanie posiada ładną,skromna etykietę.
Płyn jest koloru białego.Co najlepsze opakowanie jest malutkie a ma starczyć na 42 prania.U mnie średnio jest prań 3 w tygodniu.Więc zrobiłam już około 15 prań ...
I powiem Wam że mam większą połowę płynu.Fajne jest to że płyn można łączyć z płynem do płukania.Ja dodawałam mniejszą połowę zakrętki do pralki przy wirowaniu.Na sam koniec,Zapach po wyciągnięciu prania z pralki jest bardzo intensywny,ale po około 20 min lekko się ulatnia i zostawia piękny zapach ,który pachnie na ubraniach do tygodnia czasu.Ostrzegam cała szafa pachnie tymi perfumami.Coś cudownego.Zapach jest bardzo delikatny.Nuta którą ja wyczuwam tak najbardziej to pomarańcza.Taka słodka a jednocześnie świeża.Coś cudownego .
Jeśli chodzi o cenę to trochu duża..Ale z drugiej strony taki " flakonik " spokojnie starcza na około dwa a może i trzy miesiące ( zależności od ilości prania w miesiącu ) Jestem bardzo zadowolona z zapachu,wydajności płynu,tego że można mieszkać go z płynem do płukania,długo się utrzymuję zapach który mi odpowiada.Cieszę się że płyn nie uczula,nie podrażnia skóry i  że nie ma po nim jakiś skłonności alergicznych.Dodatkowy wielki plus że panie się nie elektryzuje.I że z każdym z dniem mam wrażenie że zapach lekko się zmienia.Tak się zakochałam w tych perfumach że chętnie kupie inne zapachy. Szczególnie teraz w okresie jesienno zimowym,cudownie jest " otulać " się takimi słodkimi letnimi zapachami.

A Wy jak dbacie o swoje ciuchy ? Jakie lubicie płyny ? 
Używacie perfum do prania ? 
Jeśli nie a macie ochotę to zapraszam na stronę producenta : 

                                      SmartWash - promujemy świadome pranie


Dziękuję firmie za zaufanie i za cudownie pachnący produkt .








A tu dla Was kilka dodatkowych informacji na temat płynu

 ( perfumów do tkanin ) 


Perfumy do ubrań White Flowers od Smart Wash to flakonik o pojemności 100 mililitrów. Aby wszystkie Twoje ubrania przeniknął cudny zapach z serca Europy, wystarczy pół nakrętki. Dzięki temu jeden zakup wystarcza aż na 42 prania. Wolisz długotrwały i delikatny zapach? W takim razie do każdego prania wlej jeszcze mniej zawartości flakonika, dzięki czemu wystarczy on na więcej użyć.


Prawdziwe perfumy utrzymują się na skórze lub ubraniach co najmniej cały dzień, choć na odzieży znacznie dłużej. To zasługa prawdziwych esencji zapachowych. Perfumy do prania są tak samo trwałe i mają równie wyraźny zapach. Jeżeli stosujesz bardzo intensywne płyny do płukania, to dwa zapachy będą się ze sobą mieszać, choć z wyraźną przewagą perfum White Flowers.

Trochę lepszym rozwiązaniem jest płyn o lekkim zapachu, który zostanie całkowicie zdominowany przez perfumy do ubrań. Ale najlepszym pomysłem jest stosowanie listków do prania Smart Eco Wash z oferty naszego e-sklepu. Nie mają własnego zapachu lub mają bardzo delikatny, są bezpieczne dla środowiska i zdrowia, a także zmiękczają pranie i sprawiają, że nie elektryzuje się ono.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz