środa, listopada 20, 2019

BALEA Kremowy żel pod prysznic Mystic Night

BALEA Kremowy żel pod prysznic Mystic Night





Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem który dostałam od mojej kochanej Basi jak była na urlopie w PL :) 
Przywiozła mi z Niemiec 5 różnych,cudownych produktów :) 



Ostatnio Wam pisałam o balsami kokosowym,żelu ( peeling ) 
 pod prysznic i dziś będzie o kolejnym żelu pod prysznic :) 
Tym razem o zapachu jeżyny ;) 



Balsam jak tamten jest też żelowy,lekko gęsty,ma kolor srebrny - perłowy .Lekko się pieni,dobrze rozprowadza na skórze.Dobrze się spłukuje.Dodaje piękny zapach świeżych,słodkich jeżyn.Dodatkowo zostawia zapach na kilka godzin.Fajne jest też to że skóra po nim jest nawilżona,zadbana,taka odprężona.Jestem zakochana w tych żelach :) Cena to około 5 zł .

Basiu jak zawszę DZIĘKUJE ! 

Kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakt z owoców jeżyny i orchidei oraz specjalną formułę Poly-Fructol dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed wysychaniem. Pozostawia cudowny zapach. Neutralne pH, produkt przebadany dermatologicznie. Pojemność opakowania 300 ml.
SKŁAD:
AQUA | SODIUM LAURETH SULFATE | COCAMIDOPROPYL BETAINE | SODIUM CHLORIDE | COCO-GLUCOSIDE | GLYCERYL OLEATE | GLYCERIN | PANTHENOL | HYDROGENATED STARCH HYDROLYSATE | OPUNTIA FICUS-INDICA STEM EXTRACT | GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE | CITRIC ACID | GLYCOL DISTEARATE | HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE | TOCOPHEROL | PARFUM | LINALOOL | BENZYL ALCOHOL | BENZYL SALICYLATE | SODIUM BENZOATE | PHENOXYETHANOL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz