niedziela, listopada 24, 2019

Balea Hafermilch odżywka do włosów wrażliwych 200

Balea Hafermilch odżywka do włosów wrażliwych 200 ml 








Hej Moje Słodycze Kochane !

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem od Basi :)
 Jest to piąty produkt który dostałam i w którym się zakochałam.
Ostatnio pisałam Wam o szamponie a dziś będzie o odżywce tej samej marki .Także odżywka do kompletu ;) 



Jest koloru białego. Pachnie mleczkiem migdałowym ( ale składa się z mleka owsianego ) jest to odżywka do włosów wrażliwych.




Pięknie pachnie.Dobrze nakłada się na włosy.Jest dość gęsta.Ja ją trzymam na całych włosach ok 10 min po umyciu głowy szamponem ( tego samego producenta - taki duet sobie sobie funduję na włosach ) Włosy są miękkie,pachnące,miłe w dotyku.Dodatkowo fajnie jest to ze włosy nie wychodzą ! Jestem zakochana w tym produkcie ! Cena ok 5 - 10 zł więc to też zależy gdzie kupujemy itp ;)




Basia to był 5 produkt i ostatni jaki dostałam od Ciebie i powiem 
CI tylko tyle BAJKA .

Dziękuje jeszcze raz ! 

Znacie ? Lubicie Niemieckie kosmetyki ? A jak tak to jakie używacie ? 

Dodatkowe Informacje :


BALEA  HAFERMILCH NIEMIECKA ODŻYWKA

DO WŁOSÓW WRAŻLIWYCH

MLECZKO OWSIANE 200 ML
  • Delikatna odżywka do włosów wrażliwych
  • Specjalna formuła z mleczkiem owsianym nadaje włosom blask, sprawia że włosy są miękkie aż po same końce
  • Kompleksy odbudowujące dają włosom gładkość i jedwabistość
  • Zawiera naturalną betainę uzyskaną z buraka cukrowego
  • Produkt nie zawiera olejów mineralnych, bez silikonów i składników pochodzenia zwierzęcego
  • Utrzymuje prawidłowe PH skóry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz