czwartek, lutego 14, 2019

Wycieczka nr 9 / 2019 ! Chotowa ;) Plus Małe Zakupy dla Chomika

Wycieczka nr 9 / 2019 ! Chotowa ;) Plus Małe Zakupy dla Chomika 


Chotowa – wieś w Polsce położona w województwie podkarpackim, w powiecie dębickim, w gminie Czarna. Chotowa jest siedzibą rzymskokatolickiej Parafii Matki Bożej Bolesnej należącej do dekanatu Dębica Zachód w diecezji tarnowskiej. W latach 1975–1998 miejscowość administracyjnie należała do województwa tarnowskiego.






Hej Moje Słoneczka ! :-* Jak Wasze Walentynki ?

My swoje mamy już za sobą :) Mieliśmy weekend wyjazdowy :) 
Góry i Zamki :) Ale o tym już pisałam :)



U nas pracując ja dziś na 2 tury idę do pracy,obiad mi się gotuję i piszę dla Was małą recenzję  nawet mogę powiedzieć z bardzo małą :)
 Wczorajszej wycieczki do Chotowej.
Wczoraj mąż miał wolne ja była w pracy do 11 więc blisko wybraliśmy się na małą wycieczkę,bo ja wiecie wycieczki mogą być duże i małe.Ważne z kim jesteśmy.O Chotowej już dużo razy pisałam.Fajne miejsce tylko woda brudna a szkoda bo jezioro znajduję się na terenie Hotelu i to 3 gwiazdkowego w środku lasu.Także samo otocznie jak najbardziej na plus ;) Teraz pusto,cisza,i pięknie prezentujące się zamarznięte jezioro :) Widok przepiękny ! Wstęp w okresie zimowym bezpłatny.Także 2 godzinki na spacerku wśród lasu coś pięknego  ! Jak widać czasem nie trzeba daleko jechać by mieć fajną małą i co ważne bezpłatną wycieczkę ( nie licząc paliwa / gazu w aucie ) Potem pojechaliśmy na zakupy dla chomika :) Polecam zoologię NOGA MOTYLA w Tarnowie ( post niesponsorowany to tylko moje zdanie ) tanio,czysto,miło i obsługa zna się na zwierzętach ! A to ważne.My za nasze zakupy zapłacili 70 zł ale warto bo kupiliśmy między innymi : kołowrotek na łożysku ( czyli się nie tłucze ) karmę dla chomika z bardzo dobrym składem,pałeczki,hamak itp.

Potem była pizza w 13 stce :) I do domku ;) 
Także ja widać można fajnie tanio podróżować :)


Dla Was kilka fotek ;) Ja idę dalej gotować kurczaka dla męża :) 














1 komentarz: