piątek, lutego 01, 2019

SILCARE CUTICLE OIL SECRET LOVE - PERFUMOWANA OLIWKA DO PIELĘGNACJI PŁYTKI PAZNOKCIA I SKÓREK 10 ML

SILCARE CUTICLE OIL SECRET LOVE - PERFUMOWANA OLIWKA DO PIELĘGNACJI PŁYTKI PAZNOKCIA I SKÓREK 10 ML



Hej Moje dziewczyny 👭 ❤️😎

Dziś przychodzę do Was z kolejnym krótkim i szybkim postem ale czasu na nic ostatnio nie mam. Do tego chyba choroba mnie łapie walczę z nią prawdziwym miodem, cytryna i imbirem ale wiecie jak jest. Epidemia za epidemia. Jak się rozloze to zostanie 😷 lekarz i l4... Zobaczymy. W każdym razie witam Was w Lutym. Już jeden miesiąc za nami. Byle do wiosny.Ale dobra dziś nie o wiosnie tylko o oliwce do pazurów 💅. Od czasu do czasu jak mi się chce to robię sobie hybrydy czy też żele. W końcu mam lampę od męża która dostałam na Walentynki to pasuje z niej korzystać. Ale wiadomo jak paznokcie po hybrydzie wyglądają. U innych są ok a u innych... Szkoda słów. Ja jestem tak po środku bo staram się dbać o pazurki każdego dnia. Kremy do rąk plus odżywki itp. Oliwka pięknie pachnie jest zamknięta w szklanej małej buteleczce z pipetka więc fajnie i łatwo nam się ja nakłada. Oliwka dobrze się wchłania w paznokcie i skórki. Nie zostawia tłustych palców. Paznokcie stają się mocniejsze, skórek brak a jak już jakie się pojawiają szybko można je usunąć. Polecam oliwke też używać po skończeniu nakładania hybryd czy żeli bo super odżywia i natłuszcza dłonie 🤲 palce wysuszone z powodu lampy. Oliwka jest genialna. Bardzo się z nią polubiłam i wiem że zostanie że mną na dłużej.






Oliwka z pipetką. Kolorowe, pachnące i co najważniejsze – odżywcze! Oliwki od Silcare to profesjonalny produkt pielęgnacyjny, który wzmocni Twoje skórki, poprawi ich wygląd i kondycję. Formuła oliwek to wyjątkowa kompozycja, m.in. oleju z awokado i oleju ze słodkich migdałów, wzbogacona koktajlem witamin A, E i F. Starannie dobrane składniki sprawią, że Twoje dłonie będą zadbane, a paznokcie idealnie wygładzone i właściwie odżywione. Oliwki od Silcare to również walory estetyczne i łatwość aplikacji dzięki wielu możliwościom – sztyft, pędzelek, pipeta. Świeży owocowy zapach oliwek zamienia zwykły manikiur w magiczną chwilę.


Pojemność: 10 ml

Cena ok 15 zł. W zależności od sklepu i promocji. 

Znacie ? 😎

Ja polecam w 100 %

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz