piątek, lutego 08, 2019

MAKEUP REVOLUTION RE-LOADED PALETA CIENI NEWTRALS 3

MAKEUP REVOLUTION RE-LOA
DED PALETA CIENI NEWTRALS 3



W zestawie znajduje się 15 cieni do powiek, które są w modnej tonacji dla miłośników ciepłych odcieni w różnorodnej tonacji.
Wykonasz nią makijaż na każdą okazję. Paleta zawiera cienie matowe oraz błyszczące.
Znajdują się tu zarówno jasne jak i ciemne cienie, które dowolnie można ze sobą łączyć. Paletka charakteryzuje się świetną pigmentacją i łatwością blendowania.

Hej Moje Słoneczka ☀️💋

Dziś przychodzę do Was z paleta cieni która skradła moje serce ♥  
Ja ogólnie rzadko kiedy się maluję bo wyszłam z założenia że nie mam po co. Tzn nie wstydzę się pokazywać bez makijażu co widać po moim IG. Akceptuję siebie taka jaka jestem. Ale czasem są takie dni że się wymaluje.I jak już mam się malować to kosmetykami które są naprawdę dobrej jakości i trwałe. I tak jest w przypadku tej paletki. Po pierwsze mamy do wyboru 15 różnych kolorów. Matowych jak i świecących ( tak zwane brokatowe )  Odcienie paletki są 🎨 bardzo mocno napigmowane. Dobrze się je nakłada na oczy. Dużym plusem jest to że się nie sypia. Utrzymują spokojnie się na oku z 8 godzin. Takze duży plus za to. Cena też fajna bo ok 20 zł więc to nie majątek. A że są mocno napigmowane to starczaja na dłużej.
Cieszę się że wpadły w moje łapki 🐾. 

Znacie ? Jaki jest Wasz stosunek do makijażu? Akceptujecie się? Czy jednak musicie mieć makijaż 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz