czwartek, lutego 07, 2019

HOFFEN, Szczoteczka do twarzy 😋

HOFFEN, Szczoteczka do twarzy 




Hej Moje Słoneczka 😍 


Jak tam u Was z pielęgnacja skóry twarzy!?
Ja mam problem z wargami z którymi walczę raz lepiej raz gorzej. Oczywiście peelingi i maseczki są obowiązkiem nr 1 ale od ponad roku używam 2 x w tygodniu szczoteczki która dostałam od mojego męża 😍 Jak on mnie Kocha ❤️




Maszynka / Szczoteczka jest elektryczna z 4 różnymi wymiennymi końcówkami. Są dwie szczoteczki, jedna gąbka i jedna końcówka wyplukla do masażu.Moja skóra po użyciu masażera jest dobrze ukrwiona, napięta, dzięki szczoteczki pozbywa się starego naskórka. Widzę też polepszenie mojej skóry tnz jakbym zmarszczek nie miała. Tzn jak jakby znikały. Nie wiem jak to Wam opisać ale jestem zadowolona. Fajna funkcja jest masażu. Naprawdę skóra jest napięta po nim i jednocześnie wygląda na zdrowa,mlodsza,zadbana. Mam dużo mniej zaskornikow na twarzy a zdarza się też że nie mam nic na twarzy. Gładka piękna twarz kobiety która jest przed 30 stka. Tak tak za rok minie mi 30 lat ale wiecie co..? Wiek to tylko metryka. Czuję się na 20.. Przez te 30 lat wiele się nauczyłam, zaczęłam dbać o siebie świadomie, jestem szczęśliwa żona, mam super męża, zwiedzilam pół Polski, byłam na wielu super koncertach itp. A to dobiero 29 lat.. Ale dobra o przemyśleniu co zrobiłam a czego nie to za rok jak zacznę 30 lat. Chodziło mi o to że moja skóra wygląda dużo młodziej dzięki pełnej pielęgnacji. 




Producent : 


elektryczna szczoteczka
wymienne końcówki
do pielęgnacji twarzy i ciała
Masażer do twarzy i ciała to rewolucyjny produkt 4w1 w formie elektrycznej szczoteczki, przeznaczony do pielęgnacji twarzy i ciała.




Skutecznie pobudza krążenie krwi, oczyszcza i uelastycznia skórę. Uwalnia pory od nadmiaru łoju, bakterii i substancji toksycznych. Nadaje zdrowy, świeży wygląd skóry. Pozwala na zlikwidowanie plam, zmarszczek oraz martwego naskórka.

Produkt posiada wymienne końcówki:

Rolkę masującą - która poprawia cyrkulację krwi, spowalniając proces starzenia.

Polerkę - usuwającą nagniotki i polerującą szorstką skórę.

Pumeks - biały skutecznie usuwa twardy naskórek na piętach.

Miękką szczoteczkę- która dokładnie oczyszcza , rewitalizuje i wygładza skórę. 

Zestaw pozwala na kompleksową pielęgnację twarzy i ciała w zaciszu domowym! Zawiera instrukcję obsługi oraz plastikowe etui umożliwiające swobodny transport i przechowywanie. Produkt jest wyjątkowo łatwy w użyciu. 


Uzywacie takich szczoteczek? Może macie jakąś swoją ulubioną która możecie polecić? 

P. S - KOLEJNA propozycja na prezent Walentynkowy ❤️




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz