poniedziałek, lutego 25, 2019

LAURA CONTI, Nr 2 Utwardzająca odżywka z ekstraktem z bambusa i diamentowym pyłem

LAURA CONTI, Nr 2 Utwardzająca odżywka z ekstraktem z bambusa i diamentowym pyłem









Hej Moje Słoneczka 😍

Jeszcze kilka dni i koniec Lutego i nowy miesiąc. Ach jak ten czas szybko leci. Za niedługo już wiosna 🍃 🌴.
Dlatego trzeba zadbać o swoje pazurki by na wakacje były piękne, twarde, ożywione i jak ktos lubi długie. Ja ogólnie lubię mieć dłuższe paznokcie ale jakość do tej pory to było pół na pół. Dość szybko mi rosną ale i dość szybko lamaly. Tak tak łamały. Od 2 miesięcy raz na tydzień stosuje odżywkę z bambusa z dodatkowymi drobinkami diamentu 💎. Odżywkę uzywam albo na nie pomalowane pazurki albo na pomalowane i na lakier nakładam odżywkę. Moje paznokcie 💅 są mocniejsze, płytki lśniące, nie łamią się już tak szybko, stały się twarde. A do tego trzeba przyznać że odżywka ładnie się prezentuje na pazurkach 💅. Takze jestem bardzo z niej zadowolona. Spokojnie starczy na 3 a nawet 4 miesiące. Cena między 8 a 20 zł taka rozbieżność cenowa widziałam. Ale wiem że jest warta swojej ceny i na pewno ja zakupie 🛍.




Producent :

LAURA CONTI, Nr 2 Utwardzająca odżywka z ekstraktem z bambusa i diamentowym pyłem, utwardza i nadaje brylantowy połysk. Polecana jest do paznokci matowych, przesuszonych i kruchych. Nadaje płytce wymarzoną twardość i brylantowy połysk. Odżywka przedłuża trwałość lakieru, odświeża jego kolor i dodaje mu nieziemskiego blasku. Używana jako samodzielny lakier wzmocni paznokcie, nada im piękny połysk  zapobiegając jednocześnie pękaniu i rozdwajaniu się. 

Efekty regularnego stosowania:

- nadaje brylantowy połysk

- odświeża kolor manicure

- przedłuża trwałość lakieru

Jak używać odżywki:

Na kolorową emalię polecamy nakładać tylko jedną warstwę. Na czyste paznokcie, jako lakieru, polecamy nakładać dwie warstwy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz