poniedziałek, lutego 18, 2019

16.02.2019 Wycieczka nr 10 / 2019 Tarnów / Tuchów

16.02.2019 Wycieczka nr 10 / 2019 Tarnów / Tuchów





Hej Moje Słoneczka 😍

Dziś przychodzę do Was z kolejną mała i krótka recenzja z kolejnej wycieczki w tym roku. Była to wycieczka nr 10 / 2019 i kolejna blisko domu i tania.
Mówi się że wycieczki są drogie itp a to nieprawda. Wczoraj mąż pracował do godziny 15.30 🕞 15.30 ale ze na polu było mega ciepło bo aż 13 stopni i mega piękne słoneczko 🔆 ☀️ świeciło postanowiliśmy się wybrać najpierw na Górę Świętego Marcina. Jest to punkt widokowy na cały Tarnów. Są tutaj też ruiny zamku, poniżej restauracja, basen letni, plac zabaw i pewna altanka gdzie dawanie uwielbiałam do niej chodzić z moją kochana Basienka 😍 ale to dawnnooo temu. Po Marcince pojechaliśmy do Tuchowa do Jednego z najbardziej znanych Sanktuarium Matki Tuchowskiej. To tu odbywają się największe odpusty.I jest słynna na całym świecie figurka MATKI Boskiej która poprawia wzrok. My lubimy takie miejsca gdyż mój mąż jest fanem historii i lubi stare miejsca tak zwane z duszą.
Potem pojechaliśmy do Madla na obiad. Restauracja w Tarnowie. Cena obiadu 17 zł za porcje  ( zupa plus drugie danie) więc nas wyniosło to 34 zł.

Takze jak widać darmowa wycieczka. Tylko paliwo i można jeździć i Zwiedzać. Bo obiad to już indywidualna sprawa. My zatankowali ostatnio auto za 150 zł więc nie musieliśmy tankowac tym razem.

Fajne są takie małe podróże. Blisko domu, tanie i co najważniejsze z ukochaną osoba. Polecam jak ktoś będzie w Tarnowie ruiny zamku na Górze Marcina.


POZDRAWIAM ❤️













Mąż zjadł mięso. Ja jadłam frytki sałatkę i barszcz ukraiński
Staram się ograniczać mięso na każdym kroku od Listopada. I tak w 80 % odnoszę sukces 💪

Jestem z siebie dumna 💪





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz