piątek, lutego 15, 2019

Sto Lat dla Dody! Życzenia Walentynkowe oraz Urodzinowe !







To jest Filmik Mojego Autorstwa z Okazji Urodzin Dody :-) 




A ten filmik jest dziełem zdolnych Fanów Artystki :) Dziękuje Kini że mogłam być częścią tego zespołu ;) 







W końcu doszła płyta :)
 Czekałam na nią od 25 stycznia :) 
Prezent od Męża :)

Fajnie mieć męża który dzielnie wspiera Cię w twoich szalonych pomysłach :) 

Dziękuje za kolejny gadżet :)

A mam już bluzę,podkoszulek,3 płyty,smyczkę,parasol,kubek,poduszkę oraz  worek ( plecak )  :) 

Za sobą aż 4 koncerty i jedno spotkanie w Empiku na podpisywaniu płyt ;) 

Jest tu jakiś FAN #DODY ? 
Wasi mężowie też Was wspierają ,pomagają ,akceptują Waszych Idoli ? Mój dzielnie na koncerty jeździ ;) I nie tylko #DODY

Płytę polecam ! 

1 komentarz: