wtorek, lutego 12, 2019

Eos ( EVOLUTION OF SMOOTH)


Szminka EOS







Hej Moje 🐯 Tygryski 🐾

Dziś przychodzę do Was z małą recenzja szminki jajeczko znana jako EOS.
Szmineczka jest bezbarwna znajduje się w przeslodkim opakowaniu w kształcie jajeczka. 🥚 Jest bezbarwna i ma cudowny zapach. Ja ją używałam na 💄 szminke kolorowa. Więc ma ślady użytkowania brązowe. Bo miałam ładna szminke lekko brązowa ale w macie a ja lubię jak się świeci i wtedy używałam słynnego jajeczka
. Balsam dobrze nawilża usta. Plus też za naturalne składniki w składzie. Ogólnie jestem zadowolona. Cena takiego jejeczka to koszt od 15 do 23 zł w zależności od sklepu czy też promocji.




Producent :

Co takiego sprawiło, że to małe jajeczko zdobyło tak ogromną popularność i podbiło serca milionów kobiet na całym świecie? Znakomity design, szeroki wachlarz kolorów, bogactwo smaków i zapachów, a także naturalne, organiczne składniki i skuteczność działania - ot cały sekret. Balsamy do ust EOS (Evolution Of Smooth) to recepta na zdrowe, piękne usta. To świetny kolorowy gadżet mieszczący się w każdej torebce czy kieszeni. Doskonały na każdą porę roku. Kosmetyk niezbędny, w przypadku problemów z suchymi ustami lub aby im skutecznie zapobiegać. Może być używany samodzielnie, świetnie sprawdza się również jako podkład pod szminkę. Z balsamem EOS zapomnisz co to spierzchnięte usta, suche skórki i pękanie warg.


Dostępne zapachy :

1. SUMMER FRUIT
2. STRAWBERRY SORBET
3. SWEET MINT
4. POMEGRNATE RASPBERRY
5. BLUEBERRY ACAI
6. LEMON DROP
7. HONEYSUCKLE HONEYDEW
8. COCONUT MILK
9. VANILLA MINT
10. BLACKBERRY NECTAR
11. TANGERINE
12. PASSION FRUIT





Sposób użycia:

Nałóż balsam na usta. Możesz stosować wielokrotnie w ciągu dnia, w zależności od potrzeb.

Rezultat:

- Znakomity, modny design
- Bogactwo kolorów, smaków i zapachów
- Naturalne składniki
- Wygoda użytkowania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz