niedziela, grudnia 30, 2018

Mini Wycieczka nr 42 / 2018 ( Odwiedziny Babci Marii + Melsztyn ) Oraz podsumowanie w skrócie roku 2018 !

Mini Wycieczka nr 42 / 2018 ( Odwiedziny Babci Marii + Melsztyn ) 
Oraz podsumowanie w skrócie roku 2018 ! 







Witam Was Moje Słoneczka Kochane ! :*

Jutro ostatni dzień w 2018 roku i jakie macie plany na niego ?

Mój mąż miał pracować w sylwestra.Ale wczoraj tzn dokładnie w piątek wieczorem okazało się że udało mu się zamienić zmiany i ma wolne...

Ale my nie przygotowani.Wszystko już zajęte ( bale,wycieczki i noclegi ) i zostajemy trochu z ręką w nocniku bo brak planów i kasy ( mamy 400 zł do dyspozycji na sylwka i 1 dzień nowego roku ) a wiecie jakie są ceny ...Dziś w Niedziele będziemy się zastanawiać a jak nie to Sylwester na spontanie.Raz się żyję.
3 Sylwestra spędziliśmy w domu względu na prace mojego męża a gdzie  4 spędzimy ? Się okaże.


Dziś ogólnie ten post będzie szalony bo kilka rzeczy w jednym poście .

Ostatnio we czwartek wybraliśmy się do Mojej Babci Marii.Która mieszka ok 50 km ode mnie.Najpierw kręta droga,potem droga polna.Zostawiamy auto pod domem innej rodziny i z 20 min piechotą w las.Tak tak moja babcia mieszka w lesie. SAMA ! Bo dziadek od 28 lat nie żyje. Starym się jej pomagać bo chodzi o 2 kulach.Więc jej ciężko. A do tego ma stary dom który ma UWAGA 102 lata ! Nooo ;-) 





Ale to długa historia :) 
W każdym razie cieszę się  że mam dwie babcie i jednego dziadka.Fajnie mieć rodzinę i to że można pogadać jechać o każdej porze dnia i nocy :) 






Potem pojechaliśmy do Melsztyna do Naszej ulubionej restauracji na pyszny obiad 
( 48 zł wyszło )




Ale mąż miał zestaw mięso kapusta i ziemniaki.Ja miałam krokieta z barszczem a do tego na pół zwieliśmy sobie placka po melsztyńsku z zestawem sałatek.
Herbatka i piwko ;) 





Potem spacerkiem po brzegach Dunajca i do domku ;-)




ŻEGNAJ 2018 !
 MAŁE PODSUMOWANIE ROKU ! 

Ten rok był szalony.Mega szalony.Nie będę robić mega podsumowania bo za dużo tego było ale takie najważniejsze dla mnie to że w tym roku minęło nam z mężem 3 lata jak jesteśmy razem,2 lata jak jesteśmy małżeństwem.

Byliśmy na 42 przeróżnych wycieczkach 
( mam nadzieje że dojdzie 43 sylwestrowa - się okaże 31.12 - zapraszam na IG - tam też posumowanie zdjęć się pojawi czyli słynne  "  Best nine " 


Wycieczki były mega różne,tańsze,droższe, krótsze,dłuższe np 
( 9 dniowe mega wakacje gdzie było morze,góry i polskie i czeskie - polecam poczytać --- > Wakacje2018  ) 

Byłam też na 2 spotkaniach blogerskich ( na jednym byłam pomocnicą a na drugim organizatorką ) Miałam okazję pomóc Tarnowskiemu Azylowi oraz poznać cudowne blogerki w tym moją ukochaną Gosie ! 
( Aktorkę serialu 19 + --- > Jestem fanem tego serialu ) Byłam też na 2 koncertach DODY ! Oprócz Dody były też inne koncerty np : Gosi Andrzejewicz.

Jak na mnie to o dziwo 3 x  byłam w Zakopanym ( kurczę drogo mają i te biedne konie.Dlatego błagam Was jak góry to piechota albo kolejki co jak co ale w Zakopanym kolejek nie brakuje !  ) Ale jednak w Zakopanym byłam też w naszej krótkiej podróży poślubnej 2016 więc jakiś tam mam sentyment do niego.Kiedyś bardzo Zakopanego nie lubiłam ( za często tam byłam z nie odpowiednią osobą )  ale teraz go akceptuję. Pokochałam za to Bieszczady ! Pięknie tam jest ! Oo moja mama po 9 latach wzięła ślub.Co się jeszcze działo ? Ograniczam mięso ...A jak już jem to staram się ze wsi brać kupować,tak jak od 3 lat kupuję wiejskie jajka
.Szkoda mi zwierząt hodowanych na rzez masowo.Wiem że człowiek je mięso ale czasem można go ograniczyć.Co z tego wyjdzie się okaże.Ograniczyłam też papierosy.Z paczki dziennie popalam teraz raz na ruski rok i to max 2 może 3 papierosy.Mój braciszek kochany w tym roku stał się pełnoletni.Byliśmy z mężem w Teatrze 
( i się okazało że będzie to nasze kolejne hobby ) 

Mamy nowego chomiczka :) takie nasze dziecko :) Na rocznicę bycia razem dostałam nowy telefon od męża :) On to mnie rozpieszcza ( rok wcześniej dostałam laptopa na rocznice  ślubu  jeszcze wcześniej inny telefon na walentynki itp itp ) 
Także uważam że ten rok był naprawdę dobrym rokiem :) 
Także to w mega mega skrócie.Jak widzicie szalony rok....

Nie robię żadnych postanowień Nowo Rocznych bo są dla mnie zbędny. Na pewno ograniczmy wyjazdy gdyż prawdopodobnie zmienię pracę ( gorzej finansowo ale lepiej z umową itp ) I też nie wiemy jak to będzie wszystko się okaże w czasie.W każdym razie jestem dobrej myśli.Co ma być to będzie.Marzyć o wycieczkach będę bo to hobby moje i mojego męża.Czasem daleko nie trzeba wyjeżdżać a można naprawdę odpocząć.Życzę sobie jak i Wam ZDROWIA ! 
To chyba w życiu jest najważniejsze ! 


No to tyle,pewnie było tego więcej ale na IG można zobaczyć cały mój rok ! 

Kochani ! Bawcie się dobrze ! Życzę Wam zdrowia,kasy,miłości ! Pamiętajcie o Zwierzakach w Sylwestra ! I wielkie BRAVA dla miast którzy zamiast petard stawiają na lasery ! Bravo ! Mam nadzieje że za kilka lat wszędzie będą LASERY ! To moje zdanie . 

Buziaki ! :* 



A Tu Wygłupy z ostatniej wycieczki 
( tak wyglądają nasze wycieczki - szalony samochód ) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz