piątek, grudnia 07, 2018

PRZYPINKI + Drobne Upominki. / PinkiPrzypinki Najlepsze Przypinki Slubne, przypinki Producent ...

PRZYPINKI + Drobne Upominki. 













Hej Moje Słoneczka Kochane !!! 💕

Dziś przychodzę do Was z kolejną firmą która wsparła moje i 
Kasi spotkanie.

A mianowicie dziś mowa o firmie 







magnesy reklamowe  -  http://pinkiprzypinki.pl/45-magnesy-reklamowe

Czyściki do telefonów  -   http://pinkiprzypinki.pl/15-czysciki-do-telefonow




Dostaliśmy od tej cudownej firmy przepięknie zrobione przypinki !
 Które każda z nas mogła sobie przypiąć do ubrania i poczuć się wyjątkowo.



Wiecie takie wyróżnienie że jestem na spotkaniu i to na spotkaniu w cudownym celu.

Firma oprócz super przypinek które mogłam sama zaprojektować dała nam magnesy,czyściki do telefonów,kalendarz oraz magnesom - otwieracze 😎 ! 




No ja jestem pod dużym wrażeniem.
Wracając do przypinek to są solidnie wykonane,łatwo się je przypina i odpina.

Logo jest takie jakie chciałam.
Grafika na najwyższym poziomie ! 
Mi się bardzo ten prezent spodobał !





Polecam stronę ! : 


Dziękuje firmie za zaufanie i za fajne przypinki które zostaną wraz
 ze wspomnieniami na zawsze ! 💕 




Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz