wtorek, grudnia 11, 2018

1.12 - Kraków Targi Bożonarodzeniowe oraz 8.12 - Szlajanie się po lesie i okolicach Tarnowa ( Wycieczki nr 37 oraz 28 / 2018 )

1.12 - Kraków Targi Bożonarodzeniowe oraz 8.12 - Szlajanie się po lesie i okolicach Tarnowa

 ( Wycieczki nr 37 oraz 28 / 2018 ) 





Hej Moje Słoneczka Kochane ! :* 

Dziś przychodzę do Was z kolejną porcją wycieczek :) 
Małe i szybkie posty ale może kiedyś komuś się coś przyda ;-) 

1 Grudnia jak co roku wybraliśmy się do Krakowa na Targi Bożonarodzeniowe i na kolędowy koncert zespołu Enej.( jak wiecie co roku jeździmy na takie targi jak też na Wielkanocne oprócz Krakowa udało nam się być też w latach wcześniejszych w Tarnowie ( rodzinne miasto ) Rzeszowie,Kielcach oraz w Mielcu. 

Kraków jak Kraków jestem tyle razy w nim że już nie ma o czym pisać :-) 

Przechodząc przez Galerie Kazimierz mieliśmy okazję zobaczyć gotujących MASTE CHEFÓW ! Tak tak tych z telewizji ;) Także kilka fotek i poszliśmy dalej :) No ale jednego dnia 3 rożne osoby z telewizji człowiek widział.Bo panowie gotujący oraz panowie z zespołu Enej. Potem znaleźliśmy knajpę  " SARY " z serialu 19 plus.Jak wiecie jestem ich fanką ;-) 

odwiedziliśmy knajpę ALCATRAZ która znajduję się na Grodzkiej 11 także zaraz koło Rynku.Byliśmy w niej 2 raz i serdecznie polecamy ! Uwaga tańszy grzaniec u nich niż na rynku. Mój mąż kawa ja jak zawsze grzane wino ;) Uwielbiam :) Potem poszliśmy na Krakowski Rynek.Niestety nie było Węgrów i ich langoszy ( jadłam je na Wielkanoc i były przepyszne ) dlatego w tym roku zajadaliśmy się pajdą chleba ze smalcem i dużą ilością cebuli ;) Potem znów grzaniec a następnie kolędowy koncert Enej :) Słyszałam ich i widziałam po raz pierwszy na żywo i wiem że warto jechać na ich koncert  ! Są genialni ! Polecam ! Potem poszliśmy na Wisłę jak zawszę pokarmić łabędzie a potem do domku.



























8.12.2018 Sobota

W tą Sobotę mieliśmy jechać na Targi Eko do Rzeszowa ( byliśmy w 2016 i 2017 - Było super ) ale tym razem był w piątek i sobotę...Niestety w piątek pracowałam 12 h a w sobotę mieliśmy inne plany.Więc w tym roku Ekologia Targi Rzeszów nam przepadły..No cóż za rok pojedziemy jak się uda ...Rano wybraliśmy się na miasto bo mieliśmy kilka rzeczy do załatwienia,potem obiad w naszej ulubionej pizzeria 13 stce ( polecam ) a potem były odwiedziny u siostry mojego męża.








Następnie udaliśmy się na małą bliską wycieczkę ok 50 km od Tarnowa do lasu ;-) Tak sobie pochodzić :) Byliśmy w okolicy Lubinki ( Tu znajduję się stok narciarski ) 

Lubinka – wieś w Polsce położona w województwie małopolskim, w powiecie tarnowskim, w gminie Pleśna.Miejscowość położona jest w dolinie potoku Lubinka i na wzniesieniach Lubinki na Pogórzu Rożnowskim.

http://www.lubinka.com.pl/


Oglądaliśmy przepiękny zachód słońca nad Dunajcem Koło godziny 18 byliśmy w domku :) Niedziela w domku.Seriale filmy i odpoczynek bo poniedziałek i wtorek miałam mega dużo pracy.Na szczęście środa - niedziela mój ma jeszcze urlop ja też :) Więc mamy 5 dni tylko dla siebie ;-) Tylko ja i mój mąż :) Jakie plany ? Się okaże ! Na pewno zakupy bo szpileczki za mną chodzą ale co z tego wyjdzie się okaże :)













A Wam jak miła Grudzień ?? My kochamy spędzać czas na wycieczkach małych i dużych tańszych i droższych.Podróżowanie to nasze wspólne hobby.A fajne jest to że hobby nas łączą ! I pozwalają być ze sobą na 100 % ! Od kilku lat mój mąż jest zapalonym wspinaczem bo górkach / skałkach...I wiem że w 2019 podzielę z nim pasję :) Od nowego roku zaczynam chodzenie na skałki sztuczne na sale gimnastyczne :) a potem w teren :) Także podróżowanie,gotowanie,filmy,skałki,fotografia to nasze wspólne pasję na już :) A ile jeszcze dojdzie ? Myślę że dużo bo uwielbiamy spędzać czas ze sobą 24/7 ;) 



Pozdrawiam serdecznie :) I zapraszam na IG tam jestem zawszę aktywna ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz