sobota, sierpnia 04, 2018

WAKACJE 2018 ! Wycieczka nr 23 / 2018 - 9 dniowa wakacyjna !

WAKACJE 2018 !

 Wycieczka nr 23 / 2018 

9 dniowa wakacyjna ! 





Hej Moje Słoneczka ! 😍💕 


Witam Was Wakacyjnie ! 

Nie będę się rozpisywać co i jak my robili bo zajęło by mi z rok haha :D 
Tak w skrócie napisze gdzie my byli więcej będzie fotek.
Plany były różne,w końcu wakacje zostały w 80 % spontaniczne :D

Wydaliśmy wraz z paliwem 
( 3350 - 1000 paliwo - reszta jedzenie picie zwiedzanie pamiątki ubrania mega drogie parkingi  oraz pamiętajcie że spaliśmy w aucie ) 

Tak w skrócie :

Dni - 9

Nocy - 8

Przejechanych KM - 2400 

Zoo x 3 ( Wrocław,Poznań,Chorzów )

Aquapark x 1 

3 dni nad morzem ( 2 dni Rewal ,1 dzień  Kołobrzeg )

Koncert Cleo,Wandy i Bandy oraz DODY ! 

Góry Polskie oraz Czeskie. - Czyli nasze KARKONOSZE I SUDETY ;-)


SOBOTA :

Wyjechaliśmy już o 4 rano.

Kierunek CIESZYN.

Dojechaliśmy wymieniliśmy 400 zł na Korony.

Pozwiedzaliśmy i udaliśmy się do CZECH.











Tam na jezioro niestety okazalo się że niema możliwości plywania więc robiąc kolejne km dojechliśmy prawie pod Skalne miasto ale że byliśmy mega zmęczeni wróciliśmy na Polska strone do Kudowej Zdrój.Tam pozwiedzaliśmy to i owo i heja do spania.









NIEDZIELA :

Rano wybraliśmy się w góry - GÓRY STOŁOWE - GÓRY BŁĘDNE ! 
( Karkonosze - Sudety )

Oraz do " muzeum " czaszek 







Szału nie ma.
Parking płatny 20 zł plus po 10 zł wejscie od osoby do Parku.
Widoki ładne,labirynt ok.













Po 3 / 4 postanowiliśmy wrócić do Czech i znaleźć tam to SKALNE MIASTO ! 
udało nam się.
100 koron od osoby wejście.

Tam na dzień dobry wita nas pinkness jezioro
( gdzie po godzinie 18 pływają ludzie nago - ale że Czech to kraj " kurewski " tam nikogo to nie dziwi.

Ja byłam bardzo niesmaczna i wraz z mężem jak my wracali szybko wyszliśmy po za teren parku.

Ale wracając do skalnego miasta ! Polecam !
 Łódka dodatkowo płatna ( 50 koron od osoby ) ale warto ! 
Piękne góry lasy i te widoki ! 

Koło godziny 21 byliśmy już po stronie Polski.











PONIEDZIAŁEK :

Kierunek Wrocław ! A tam aquapark .
Szału nie zrobił ale był ok.
Cena 39 zł od osoby.







WTOREK : 

ZOO WROCŁAW !
Piekne ! Duże zadbane ! 
46 zł od osoby ! Drogo ale warto ! Aaaa i 15 zł parking.



Popływaliśmy jeszcze stadkiem ;-) 







ŚRODA ! 

Witaj MORZE !!! Nie jestem fanka morza naszego a jednak po raz drugi w życiu tam się znalazłam.

Fajnie ma Wrocław ok 400 km i są nad morzem.
Najpierw pojechaliśmy do Rewalu.



Fajne klimatyczne male miasteczko a może i nawet wieś :D
Ale przyjemnie i mają błękitne flagi.


CZWARTEK :

We czwartek udaliśmy się kolejką wąskotorową ( 28 zł bilet tam i z powrotem ) do pobliskich miejscowości na zakupy ! :D 

Po materac,ochronkę ( parawan ) parasol i takie tam chińskie rzeczy haha.

Wieczorem z restauracji " oglądaliśmy " i słuchali na żywo koncertu CLEO 
( jak dla mnie słabo śpiewa ) 

A co do kolejki to polecam kolejkę ale w Bieszczadach ! 







PIĄTEK :

Zachciało mi się KOŁOBRZEGU ! A że to tylko 50 km od Rewalu no może 60 pojechaliśmy.

Tam to dopiero miasto.
Zwiedziliśmy Latarnie morska ( 8 zł osoba )  

Piękne widoki na morze.Byliśmy w 2 knajpkach.
Jedna była włoska ! 

Mniam spaghetti ze szpinakiem i zupa cebulowa a druga była typowa morska.





Chata Rybaka.
Pyszne ryby ! 
W Kołobrzegu zakupił mi mąż cudowna sukieneczkę w paseczki 50 zł.







SOBOTA :


W sobote wylądowaliśmy w Poznaniu w ZOO.
Cena biletu 24 zł od osoby i 24 zl parking.

ZOO klimatyczne ładne małe ale takie swojskie.

Czy polecam tak ale tylko dlatego ze maja tam azyl jedyny w Polsce dla Miśków i maja uratowana Cisnej.

Jej historie to chyba każdy zna.Są też inne misie zabrane np z cyrków.










Potem wieczorem ok 20/30 km od Poznania grała DODA ! Ostatnie 2 soboty była blisko mojego miejsca zamieszkania ale niestety jakoś nie miaałam jak isć ( w jedna sobote mąż zle się czuł a w druga byliśmy już na wakacjach ) Przed Doda grała Wanda i Banda ! Też kawał dobrej muzy.
Chyba każdy zna piosenkę - nie  będę Julią .
Na koncertach Dody byłam już w sumie 4 razy plus raz na podpisywaniu płyt w Gdańsku w tamtym roku ( Tak zaczęłam rok temu Wakacje od Dody )

Na dole na zdjęciu ta czarna to Wanda i Banda 



DODA !!!













Koncert jak zawsze super ! 
Co tu dużo pisać trzeba iść i na własnej skórze potrzuć jej głos !
Kotek zakupił mi podusie a potem dostalam autograf oraz zrobiłam sobie zdjęcie z nią.

Mieliśmy my już kończyć wakacje ale.....

NIEDZIELA :


ALLLLLEEEE....Znaleźliśmy się w niedziele w Chorzowie w ZOO. 

Jak Śląsk to ich obiad ;-)





Po drodze zahaczyliśmy o Galerie Handlową po spódnice bluzkę oraz klapeczki z futerkiem ( oczywiście sztucznym ) i perełkami :D Butki w CCC za 39 zł.
Byłam w nim 3 razy z czego z moim mężem po raz 2.




Było super.

Koło 20 byliśmy już w domu.

Poniedziałek = pranie i ogarnianie się do pracy...

A Wam jak mijają Wakacje ? Już po a może przed ?


Jak widzicie totalny spontan mega km zrobionych jeszcze wiecej kasy wydanej...

Ale było warto ! Było super ! Wakacje są fajne.
Teraz czad powrocić do pracy.
I do wyjazdów jedno / dwu dniowych.

Bo na razie wycieczek było 22 plus ta jako 23.

Także praca zbieranie kasy i zwiedzanie.
A za rok ? a za rok się okaże 😍 

Buziaki Wam wysyłam !!!! 😎😎💋💋💋💕💕💕😍👄🌹🌹🌹🌹

Pozdrawiam Ewelina

Wiem że mało widać zdjęć ale z 1300 sztuk ciężko wybrać to i owo ;-)
Zapraszam też na YT ! ;-) 

2 filmiki z koncertu DODY ( jedne jak " pozdrawia " TVN :D

1 " filmik " z koncertu Cleo oraz jeden  z Wandy i Bandy ;-) 









WANDA I BANDA :






CLEO :


1 komentarz: