sobota, grudnia 08, 2018

Krem regenerujący pod oczy / Biolonica: Kremy pielęgnacyjne dla kobiet online, polskie kosmetyki ...

Krem regenerujący pod oczy


Biolonica: Kremy pielęgnacyjne dla kobiet online, polskie kosmetyki ...









Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym kremem do twarzy ! 
A dokładnie pod oczy z firmy BIOLONICA cena takiego maleństwa to 64 zł.






Ostatnio mam przyjemność testowania dość drogich kosmetyków ale ciesze się z tego powodu bo szczerze mówiąc sama w sklepie bym nie dała tyle żeby wypróbować nowy krem 💕 

A dzięki uprzejmości firm które wsparły Tarnowskie Spotkanie mogę poczuć się luksusowo.


Krem jest w małej tubce gdzie jest przepiękna graficzna szata z pięknym soczystym zielonym jabłkiem 💕




Krem zachęca do testowania już samym wyglądem.

Prawie 30 lat już mam ( no dobra w kwietniu w 2020 ) ale to już już 😢
Dlatego krem idealny dla mnie.

Stosowałam go 2 x dziennie rano i wieczorem.
Na cała twarz nie tylko pod oczy.
Krem super się wchłania,nie zostawia tłustego filmu.




Jest bezbarwny,dobrze nawilża.
Wygładza twarz.I zauważyłam że mniej mam " syfków " jak jestem przed miesiączką.


Producent :

Krem przeznaczony dla kobiet powyżej 30. roku życia, do stosowania pod oczy rano i wieczorem. Perfekcyjna formuła kremu zapewnia długotrwałe nawilżenie, regenerację i rewitalizację skóry. Masło Shea zawarte w kremie działa przeciwstarzeniowo, głęboko nawilżająco i natłuszczająco. Regularne stosowanie kosmetyku doskonale wpływa na zachowanie zdrowej, doskonale odżywionej skóry wokół oczu. 




Roślinne komórki macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość  epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na „młodość” naszej skóry.

Ekstrakt z grejpfruta „walczy” z bakteriami, przyczyniając się do młodego wyglądu skóry. Dzięki obecności naturalnej witaminy C, działa na skórę odprężająco i tonizująco, wzmacniając przy okazji słabe naczynka krwionośne. Zwalcza niedoskonałości cery. 

Masło Shea posiada właściwości mocno nawilżające i natłuszczające, wygładzające, działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie, przeciwstarzeniowo. 



Pojemność: 30 ml

Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Pyrus Malus (Apple) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Citrus Grandis Extract, Mel Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Malus Domestica Leaf Cell Extract, Sodium Lactate, Sodium Hyaluronate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Nicinamid, Inositol, Lactic Acid, Mica, Panthenol, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol,  Hexylene Glycol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-80, Sorbitan Oleate,  Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 77891.


Ja jestem bardzo zadowolona ! Czy go kupie ?
Tak kupie ale jak znajdę na promocji ! 😅


Jeszcze raz dziękuje firmie za zaufanie ! 



Kremik polecam ! Szczególnie jako prezent ! 

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz