piątek, grudnia 14, 2018

13.12.2018 - KATOWICE - Targi Bożenarodzeniowe oraz Papugarnia Carmen -Największa w Polsce ! :)

13.12.2018 - KATOWICE 


Targi Bożenarodzeniowe oraz  Papugarnia Carmen 

Największa w Polsce ! :) 








Hej Moje Słoneczka Kochane ! :-*

Jak tam przygotowania do Świąt ? 

U nas totalny luz w końcu ich nie obchodzimy :) 
A że mąż ma urlop do 16 a ja od 12 grudnia mam wolne to postanowiliśmy jeszcze gdzieś w tym roku wyskoczyć :) 

Dlatego przychodzę do Was z znów krótkim postem :) 
Ale dziś sprzątanie,gotowanie,zakupy itp ;)

Przed nami weekend ale za oknem bardzo brzydko ;( 
I pewnie w domu będziemy siedzieć...

Ale z drugiej strony kto wie ;) HAHA :) 

Zapraszam na IG tam jestem na bieżąco ;)




Stanęło na Katowicach.Jak wiecie uwielbiam targi Bożenarodzeniowe oraz Wielkanocne i tak od 2015 mąż zemną jeździć od miasta do miasta byliśmy już na targach przez ten czas w Kielcach,Rzeszowie,Krakowie,Mielcu,Tarnowie a teraz doszły Katowice :) 



Najpierw odwiedziliśmy Papugarnie CARMEN ( ta rzekomo jest największa w PL ) Byliśmy już 3 x w Kielcach ( Moja ulubiona i Teodor <3 ) Potem 2 x Kraków oraz 1 x Rzeszów...Teraz do tej kolekcji doszła Papugarnia w Katowicach ( 1,5 h można być na sali - dwu piętrowej,ale jak jest mało osób to można trochu dłużej posiedzieć ) cena to 19 zł za osobę plus 2 zł karma...Plus oczywiście magnes za 7 zł 
( my wybrali Bolka ) 

Papugi są bardzo grzeczne.Fajne jest to że uratowali jedną z Papug Carmena ( był przez 10 lat w klatce - właściciel staruszek umarł i Papugarnia odkupiła papugę i dała jej nowe życie ) Carmen na ręce jeszcze nie wlatuję ale fajnie przyciąga swoją uwagę tańcząc ! 

Widać że papugi są szczęśliwe.Jest ich ok 100 sztuk różnych.Jest czysto,zadbano.Obsługa też na plus.Widać że mają wiedzę i że kochają zwierzęta.Polecamy w 1000 % ! Ja i tak jestem wierna Kielcom ! Ale warto zajrzeć do tej w Katowicach ! 


Syn mojego męża ma papugę Arę ale jest bardzo wredna a że Gabriel mieszka w Katowicach od ponad pół roku to rzadko się widujemy.I z papugą też się rzadko widujemy dlatego odwiedzamy Papugarnie.













Potem poszliśmy na miasto na Targi.Targi pięknie oświetlone,zadbane..WINA tyle do wyboru że hohoh :) 

Ja wypiłam wino białe grzane,wino malinowe,wino z aronią,poncz ananas i kokos .A były jeszcze z miętą,z cynamonem,cytryną itp..

Chyba z 15 rożnych grzańców było do wyboru.Była karuzela wenecka dla dzieci.Coś tam do jedzenia.Kawa,herbata...

Niestety  ludu tone bo oprócz targów był ( jest ) zlot ONZ i policji multum na mieście .
Wiecie przedstawiciele innych Państw jeszcze miał przyjechać wczoraj Prezydent Andrzej Duda.
Więc wczoraj było bardzo bezpiecznie ;-) 
Potem spotkaliśmy się z synem pospacerowaliśmy po mieście.



















I koło godziny 18 wsieliśmy w auto i do domku ;) 
Koło 21 zahaczyliśmy jeszcze o MC'donalda w Tarnowie na kolacji ;) I do domku :)


I tak minął nam czwartek :-) To tak w mega skrócie :) 

Pozdrawia :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz