poniedziałek, grudnia 17, 2018

15.12.2018 - Bieszczady oraz Rzeszów i Kolejne Targi Świąteczne ( Wycieczka nr 40 / 2018 )

Bieszczady – grupa dwóch pasm górskich w łańcuchu Karpat. Pasma Bieszczadów znajdują się między Przełęczą Łupkowską a Przełęczą Wyszkowską. Najwyższy szczyt Bieszczadów to Pikuj zaś na terytorium Polski – Tarnica. Dzielą się na: Bieszczady Zachodnie Bieszczady Wschodnie

Rzeszów – miasto na prawach powiatu w południowo-wschodniej Polsce, stolica województwa podkarpackiego i siedziba władz powiatu rzeszowskiego. Jest centralnym miastem aglomeracji rzeszowskiej.

Hej Moje Słoneczka Kochane

! Wy pewnie się szykujecie do świąt a my cieszymy się dniami wolnymi jakie mieliśmy wspólnie i jak zawszę aktywnie my je spędzili.

Dziś mój mąż wraca do pracy a ja mam wolne do końca miesiąca więc biorę się za domowe porządki,obiadki,gotowanie,pranie itp ;)

Ostatnio w Sobotę wybraliśmy się w Bieszczady nad Solinę i tamę :)

Jezioro Solińskie – zbiornik retencyjny położony w województwie podkarpackim w pobliżu miejscowości Solina.

W Bieszczady mam blisko ok 160 km ;) Ale wiadomo tam drogi kręte więc i paliw idzie więcej :) Oczywiście parking płatny 5 zł za cały dzień.Potem zakupiliśmy winko i poszliśmy na tamę.Boże jak ja kocham Bieszczady.Cisza spokój,mało ludzi.

Jeziora,lasy,góry ( Karpaty ),przepiękne widoki.
I mega dużo możliwości spędzenia czasu :) W ziemie np Kulig,narty,ogniska a w lecie można popływać,pochodzić w górach,odwiedzać jeziora,jeździć kolejką bieszczadzką ,udać się śladami serialu WATAHA ( polecam - będą kręcić teraz 3 sezon ) czy iść do ZOO. I tak dalej i tak dalej :)

Potem znów winko i powrót do domu bo zaczęło sypać w wiadomo jak w Bieszczadach może 20 % dróg odśnieżonych reszta zasypana.
W końcu to dzikie miejsca.

Mąż testuję telefon :

Miejscowości,wioski opuszczone i wiadomo tam nikogo nie ma.
Więc i o drogi nikt nie dba.Oj Bieszczady są dla osób które kochają miejsca mało zaludnione,kochają dziką naturę - zwierzęta.Po prostu uwielbiają odpoczywać w ciszy.Cieszyć się mega pięknymi widokami itp ;)

Ale zamiast wracać do domu to pojechaliśmy kolejne 130 km tym razem do Rzeszowa na Targi Świąteczne.

Były to 3 Targi w tym roku ( Krakow,Katowice,Rzeszów a wcześniejszych latach był jeszcze Tarnów,Mielec oraz Kielce i oczywiście Rzeszów i Kraków ale to norma :)  ).

Tagi były ok,fajny pomysł z wesołym miasteczkiem oraz z pomieszczeniem pod namiotem gdzie było mega mega megaaaa gorąco.Potem 90 km do domu...

Drogą A4 mega zasypaną...

Ciężko się jechało ale na 20 w domu my byli.Potem zakupy i do domku ;)
Niedziela nam minęła pod hasłem - SEANS FILMOWY WE DWOJE !
Do tego pieczone ziemniaczki i słodycze :)

Uwielbiamy spędzać czas ze sobą 24/7 :) My się nigdy razem nie nudzimy :)
To tak w mega skrócie jak minęła nam Sobota :)

Ogólnie z wycieczką do Katowic i tą Sobotnią zrobiliśmy ponad 800 km i wydali wraz z paliwem aż 600 zł ( ponad 300 zł paliwo samo )

Ale lubimy to.Podróże to jest coś co kochamy.Do półki mamy kasę,zdrowie i prace korzystamy.Bo różnie w życiu bywa.

A Wy macie jakie wspólne hobby ? U nas z miesiąca na miesiąc jest tego więcej :) Jesteśmy ze sobą już ponad 3 lata a mamy wrażenie że z dnia na dzień łączy nas coraz więcej :)

Ja idę spać :) Miłej nocy ! Buzia ! :)