poniedziałek, grudnia 10, 2018

Szczotka która leczy ! 😎 TYLKO W ROSSMANN For Your Beauty, Health & Antibacterial, szczotka do czesania włosów

Szczotka która leczy ! 😎




Szczotka która leczy ! 😎 TYLKO W ROSSMANN  
For Your Beauty, Health & Antibacterial, szczotka do czesania włosów 








Hejooo Moje Słoneczka Kochane ! 😃

Dziś przychodzę do Was z recenzją szczotki która leczy łupież ! 
Taka szczotka wpadła w moje łapki podczas licytacji na 
Tarnowskim Spotkaniu Blogerek.




Paczkę przekazała Drogeria Rossmann za co bardzo dziękujemy.

Bo oczywiście że oprócz miedzianej szczotki w paczce na licytacje znalazły się wiele innych fajnych produktów.
Ale wróćmy do szczotki .

Jest normalną szczotką która ma igiełki pokr
yte miedzią która leczy nasz łupież.




Łupieżu nie mam ale mam problemy z rozczesywaniem włosów a dokładnie miałam bo odkąd używam szczotki moje wszystkie problemy zniknęły. Szczotka super się sprawdza podczas czesania.

Jest mocna tzn igiełki jej nie odpadają.

Czuje jak masuje moją głowę za każdym razem jak się nią operuję ;) Włosów nie wyrywa ! 

Oprócz tego zauważyłam że moje włosy są lśniące,zadbane i jakby takie " żywsze "


Igły pokryte miedzią – sprzymierzeniec w walce z łupieżem.Podczas czesania drobinki miedzi wnikają we włosy i
 skórę głowy, 
delikatnie ją odżywiając i zapobiegając nawrotom łupieżu. Miedź poprawia ogólną kondycję włosa i
 posiada właściwości bakteriobójcze.
Stabilnie osadzone igły, nie szarpią i nie ciągną włosów. Regularne szczotkowanie redukuje puszenie
 włosów oraz
 korzystnie wpływa na ich nawilżenie przywracając włosom blask i równowagę.



Jestem bardzo zadowolona z tej szczotki !
Dziękuje jeszcze raz za wspaniałą paczkę na licytacje !!!


Znacie takie szczotki ?
Jakich używacie na co dzień ?

Dziękuje ROSSMANN ZA PIĘKNĄ PACZKĘ NA LICYTACJĘ ! 





Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz