poniedziałek, marca 19, 2018

IST EKSPRESOWA MASECZKA KWAS HIALURONOWY– EKSTREMALNE NAWILŻENIE SUCHEJ SKÓRY 25+


IST EKSPRESOWA MASECZKA KWAS HIALURONOWY– EKSTREMALNE NAWILŻENIE SUCHEJ SKÓRY 25+






Hej Moje Słoneczka ! :-*


😍😍😍😍😍😍😍😍😍

😻😻😻😻😻😻😻




Dziś przychodzę z krótkim postem bo zaraz do pracy do 20 a jutro już na 5 rano także czasu brak na wszystko ;) 



Post mój dziś będzie dotyczył maseczki która dostałam na spotkaniu blogerek od jednej z firm która załatwiła Basia z bloga : rozmaitowo.blogspot.com

Maseczka znajduję się w prostokątny  opakowaniu w tyle znajduję się naklejka z polską instrukcją oraz składem.









Maseczka ogólnie jest jak płat biały.
Jest bardzo dobrze nawilżona.
Nałożyłam ją na wieczór na oczyszczoną twarz i położyłam się do łóżka na 20 min 
( tak zaleca producent ).









Moja skóra jest bardzo wrażliwa,ma problemy z wysypkami oraz pieczeniem i niestety nie każdy produkt mogę testować.






Na szczęście maseczka super " leżała " na mojej twarzy i dobrze działała.Nie miałam żadnych skutków ubocznych wręcz przeciwnie po ściągnięciu maseczki moja twarz była miękka dobrze nawilżona oraz ładnie pachniała jakby aloesem.
Ja polecam z całego serca maseczkę :)




Producent :

IST EKSPRESOWA MASECZKA KWAS HIALURONOWY– EKSTREMALNE NAWILŻENIE SUCHEJ SKÓRY
SILNIE NASĄCZONY ORGANICZNY PŁAT
5 X WIĘKSZA ABSORPCJA

PRZEZNACZENIE: SKÓRA 25+ KAŻDEGO TYPU ZE SKŁONNOŚCIĄ DO UTRATY WILGOCI I Z PROBLEMEM ZACHOWANIA ODPOWIEDNIEGO NAWILŻENIA
EFEKT: GŁĘBOKO NAWILŻA I ODŻYWIA SKÓRĘ, POPRAWIA ELASTYCZNOŚĆ I JĘDRNOŚĆ, WZMACNIA BARIERĘ LIPIDOWĄ I CHRONI PRZED UTRATĄ NAWILŻENIA, WYGŁADZA DROBNE ZMARSZCZKI I LINIE MIMICZNE
INTELLIGENT SKIN THERAPY


Ekspresowa maseczka Intelligent Skin Therapy to wysoce skoncentrowana kompozycja naturalnych aktywnych składników przygotowana specjalnie dla osób cery każdego typu skłonnej do przesuszeń, utraty odpowiedniego nawilżenia oraz mającej naruszoną barierę ochronną (warstwę lipidową chroniącą przed przesuszeniem skóry) a także osób, które mimo stosowania wielu preparatów nie są w stanie odpowiednio nawilżyć cerę i odczuwają efekty ściągania, łuszczenia czy wręcz zaczerwienienia skóry.

Kompozycja maseczki oparta jest o jeden główny składnik w bardzo wysokim stężeniu – kwas hialuronowy oraz idealnie dobrane pozostałe jak aminokwasy czy aloes, dzięki czemu maska ma działanie punktowe – silnie i dogłębnie nawilża cera oraz chroni ją przed utratą nawilżenia. Dodatkowo uspokaja i łagodzi podrażnienia, eliminuje przesuszenia i liszaje oraz poprawia elastyczność i miękkość.

IST to także pierwsza i jedyna na świecie linia innowacyjnych maseczek kosmetycznych stworzona na płacie ze 100% organicznego i bio degradowalnego materiału ze skórek i liści banana. Oprócz idealnego wręcz przylegania, to jedyny materiał, który pozwala na ekspresowe wchłonięcie przez skórę aż 99% serum, którym nasączone są maski. Obecnie to najlepszy materiał jaki może być zastosowany do maseczki kosmetycznej.
INTELLIGENT SKIN THERAPY
SPOSÓB UŻYCIA: dokładnie oczyścić twarz. Otwórz opakowanie i umieścić na twarzy mokry płat maski, tak aby idealnie przylegał. Trzymaj około 15-30 minut lub do momentu pełnego wchłonięcia serum przez skórę. Usuń maskę i delikatnie umyj twarz przy użyciu świeżej czystej wody.


Znacie takie maseczki ? 
Używacie ?

Koszt takiej maseczki to ok 13 zł można ją tu zamówić ----> MASECZKI 

P.S - Zdjęcia mojego proszę nie komentować :) Z góry dziękuje !!! 


A Tu są recenzję do innych już produktów które zrecenzowałam przed spotkaniem :) Uroki tego że pomagałam zebrać paczki ;) A trochu ich było bo aż 38 ;p 
Także jak ktoś nie czytał to zapraszam to lektury ;)

1) Moja Paczka - Evi 
2 ) Basi paczka 
3 ) Evi 
4 ) Evi
5 ) Evi
6 ) Evi
7 )  Basi Paczka
8 ) Evi
9 ) Basi Paczka 
10 ) Basi Paczka
11 ) Basi Paczka
12 ) Evi 
13 ) Evi
14 ) Evi
15 ) Evi & Basia ( dubel paczka )
16 ) Evi
17 ) Evi
18 ) Evi
19 ) Evi


Także już kilka recenzji za mną ;) Reszta się testuję ;)
A teraz miłego dnia ;) Ja lecę do pracy ;) Buziaki ! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz